Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: بندرترکمن جزو هفت شهر ایران است که وضعیت شیوع کرونا در آن فوق قرمز و بحرانی گزارش شده و نگران‌کننده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا فاضل بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: وضعیت شیوع کرونا در استان گلستان به ثبات رسیده اما بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌ها در برخی شهرها باید بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش بینی ما این است وضعیت ابتلا به کرونا در برخی شهرهای استان مانند گرگان، گنبدکاووس، گمیشان و مراوه تپه تا اواسط هفته جاری بهتر شود اما وضعیت در بندرگز، آق قلا، رامیان و مینودشت افزایشی بوده است.

4 تصمیم جدید اقتصادی در ستاد ملی کرونااصفهان| تست کرونای 11 بازیکن ذوب‌آهن مثبت شد/ رضایی در نشست خبری حضور نمی‌یابداردستان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد/لزوم عدم ترددهای غیرضروری و ماندن در منازل

فاضل ادامه داد: بندرترکمن جزو هفت شهر ایران است که وضعیت شیوع کرونا در آن فوق قرمز و بحرانی گزارش شده و نگران کننده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس، بندرگز، بندرترکمن، گمیشان، آق قلا، علی آباد کتول، کلاله و مراوه تپه در وضعیت قرمز هستند و شهرستان‌های کردکوی، رامیان، آزادشهر، مینودشت و گالیکش در وضعیت نارنجی قرار دارند.

به گفته وی در طرح شهید سلیمانی سه هزار نفر در قالب 292 تیم نظارتی، مراقبتی و حمایتی ساماندهی شده‌اند.

انتهای پیام/588/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وضعیت شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان اعلام کرد: این اداره کل در راستای حفظ اصل مشتری مداری و بمنظور ارائه خدمات به مردم شریف استان نسبت به برقراری مجدد پرواز گرگان آکتائو گرگان اقدام کرد.

پرواز گرگان اکتائو جمعه‌ها (به صورت یک هفته در میان) توسط شرکت هواپیمایی پارس ایر انجام‌می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان