Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان کارلو آنچلوتی در دیداری خارج از خانه از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، مقابل تیم برنلی متوقف شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) یک دیدار برگزار شد که در پایان آن تیم فوتبال اورتون در خانه برنلی رده نوزدهمی به تساوی یک - یک بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه دروازه اورتونی‌ها در همان نخستین دقیقه توسط رابرت بردی باز شد و درست در آخرین دقیقه نیمه اول او کالورت لوین گل تساوی را برای تیم آبی‌پوش مرسی‌ساید به ثمر رساند.

این دومین تساوی و ششمین بازی بدون برد این فصل اورتون در لیگ برتر انگلیس بود که شانس قرار گرفتن در جمع 4 تیم بالای جدول را از شاگردان کارلو آنچلوتی گرفت.

با این نتیجه اورتون 17 امتیازی شد و در رده هفتم جدول قرار گرفت. برنلی هم 6 امتیازی شد و همچنان در رده ماقبل آخر جدول است.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

امشب سه بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

منچسترسیتی - فولام 18:30
وستهام - منچستریونایتد 21:00
چلسی - لیدزیونایتد 23:30

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اورتون لیگ برتر انگلیس اورتون لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس

سیتی با پپ موفق به کسب 704 امتیاز در لیگ برتر شده است.

در فاصله سه هفته تا پایان فصل 2023/24 لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با یک امتیاز کمتر و البته یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم جدول قرار دارد. سرنوشت قهرمانی در دست سیتیزن ها است؛ آنها با کسب پیروزی در 4 بازی باقیمانده خود می توانند برای چهارمین فصل پیاپی فاتح لیگ برتر شوند. پپ گواردیولا در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی است. او در هشتمین فصل حضور خود در منچسترسیتی می تواند برای ششمین بار فاتح لیگ برتر شود. از سال 2016 و زمان ورود پپ به لیگ برتر، جدول این رقابت ها به شرح تصویر زیر است. در این جدول، فاصله معنادار سیتی تحت هدایت گواردیولا با رقبا کاملاً مشهود است.

جدول لیگ برتر از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی (فصل 2016/17 به بعد)

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳