Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "سیدموسی خادمی" روز شنبه درباره اجرای طرح منظومه روستایی در بخش ززوماهرو الیگودرز افزود: بخش ززو ماهرو شهرستان الیگودرز یکی از محروم ترین بخش های استان است به همین دلیل پروژه های عمرانی و اقتصادی خوبی متناسب با ظرفیت های این منطقه پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: معتقدیم اجرای طرح منظومه روستایی در بخش ززوماهرو شهرستان الیگودرز زمینه رشد و شکوفایی اقتصاد خانوارهای روستایی این بخش محروم را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و هم افزایی با برنامه های بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان، گام های موثری در راستای اجرای پروژه های عمرانی و بهبود شرایط اقتصادی خانوارهای این منطقه محروم برداشته خواهد شد. 

مسعود رضایی مدیرکل بنیادمسکن لرستان نیز درباره طرح منظومه روستایی گفت: سهم لرستان اجرای پنج طرح توسعه پایدار منظومه روستایی در استان است، البته تهیه ۹۹طرح منظومه روستایی در سطح کشورپیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه طرح توسعه پایدار منظومه روستایی کاری فرابخشی است، ادامه داد: هفت طرح منظومه روستایی در کشور به صورت آزمایشی اجرا می شود که طرح منظومه روستایی بخش ززوماهرو شهرستان الیگودرز یکی ازاین طرح های کشوری است.

رضایی با تاکید بر ضرورت محرومیت زدایی از روستاهای لرستان براساس توجه به کانون های تولید و ایجاد درآمد پایدار و کمک به اقتصاد خانوارهای روستایی افزود:در طرح توسعه پایدار منظومه های روستایی، روستاها براساس شرایط اقلیمی، موقعیت جغرافیایی و ظرفیت ها، به تفکیک، منظومه هایی را تشکیل داده و هر یک به قطب های فرهنگی، کشاورزی، صنعتی واقتصادی تبدیل می شوند.

طرح توسعه پایدار منظومه روستایی بر اساس بند ح ماده ۴۹۱ قانون برنامه پنجم توسعه و ماده ۷۲ و اسناد تفصیلی قانون برنامه ششم توسعه، در ذیل طرح آمایش استان و سایر طرح های فرادست تهیه می‌شود.

برچسب‌ها استانداری لرستان سید موسی خادمی بنیاد مسکن مسعود رضایی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان سید موسی خادمی بنیاد مسکن مسعود رضایی لرستان استانداری لرستان سید موسی خادمی بنیاد مسکن مسعود رضایی لرستان اخبار کنکور طرح توسعه پایدار منظومه طرح منظومه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اجرای طرح‌های مهم برای شکوفایی صنعت پتروشیمی
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • نقدینگی‌های جامعه باید به‌سمت بخش مولد اقتصاد یعنی نفت و گاز هدایت شود
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • توسعه تجارت انرژی در کنار پیوستن به بریکس و شانگهای زمینه‌ساز رشد اقتصادی کشور شد
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است