Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:32:38 GMT

«خورشید» بهترین فیلم جشنواره قطر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۶۳۰۵

«خورشید» بهترین فیلم جشنواره قطر شد

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا به از روابط  عمومی فیلم خورشید، شرکت استراند ریلیسینگ «Strand Releasing» حق پخش فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی را به دست آورده است. این فیلم که امسال نماینده سینمای ایران در شاخه بهترین فیلم بین المللی جوایز سینمایی اسکار است از طریق این کمپانی در آمریکا اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مارکوس هو مدیر شرکت یادشده در اختیار گرفتن حق توزیع فیلم خورشید را موفقیت بزرگ برای این کمپانی توصیف و اعلام کرد از این که فیلم مهیج خورشید را به مخاطبان آمریکایی عرضه خواهد کرد، هیجان زده است.  

مجید مجیدی نیز با تشکر از وی و قدردانی از مخاطبان و منتقدان آمریکایی برای واکنش به فیلم جدیدش به ورایتی، گفت: از این که فیلم جدیدم فرصت نمایش برای نسل جدیدی از مخاطبان آمریکایی و به ویژه مخاطبانی را خواهد یافت که نسبت به کودکان احساس همدردی دارند، بسیار هیجان زده ام.

فیلم خورشید ساخته مجیدی اولین نمایش بین المللی خود را در بخش رقابتی هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز تجربه کرد. روح الله زمانی توانست جایزه مارچلو ماسترویانی ویژه بهترین بازیگران نوظهور جشنواره را از آن خود کند. این فیلم اخیرا نیز جایزه بهترین فیلم هشتمین جشنواره «اجیال» دوحه در کشور قطر را نیز به خود اختصاص داده است.  

خورشید روایتگر داستان پسربچه‌ای ۱۲ ساله به نام علی و دوستانش است که برای کمک به خانواده هایشان به سختی کار می کنند و برای گذران زندگی برخی مواقع جرائم کوچکی نیز انجام می‌دهند. علی توسط فردی برای پیدا کردن یک گنج که زیر مدرسه ای پنهان شده مامور می شود و ...

برچسب‌ها مجید مجیدی قطر جشنواره فیلم خورشید دوحه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجید مجیدی قطر جشنواره فیلم خورشید دوحه مجید مجیدی قطر جشنواره فیلم خورشید دوحه اخبار کنکور فیلم خورشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری خیره‌کننده از فوران‌های خورشیدی

به گزارش همشهری آنلاین، فوران خورشیدی یک رویداد قوی و شدید است که از بازآرایی خطوط میدان مغناطیسی خورشید نشأت می‌گیرد و باعث آزاد شدن مقادیر زیادی انرژی در قالب تشعشعات و ذرات باردار می‌شود. این پدیده می‌تواند تأثیرات قابل‌توجهی بر زمین و فناوری‌های مرتبط با آن داشته باشد.

به‌عنوان مثال این فوران‌های می‌توانند، ماهواره‌ها را دچار آسیب‌دیدگی کرده یا نابود کنند و حتی باعث ایجاد اختلال در شبکه‌های ارتباطی زمینی شوند. البته فوران‌های خورشیدی شفق قطبی را نیز شکل می‌دهند که پدیده‌ای جذاب و تماشایی در نزدیکی قطب شمال است.

در ویدئوی زیر، فوران‌های خورشیدی را مشاهده فرمایید.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی هوای ۳۰ روز آینده با هوش مصنوعی! کد خبر 849531 برچسب‌ها خورشید کره زمین نجوم - سیاره - ستاره اینترنت ماهواره فضا

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • تصاویری خیره‌کننده از فوران‌های خورشیدی
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند