Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادگستری گلستان، دادستان بندرترکمن گفت: برگزاری این عروسی به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی با گزارش شبکه بهداشت و نیروی انتظامی متوقف و داماد بازداشت شد.

علیرضا مزیدی اظهار داشت: برای حفظ سلامت مردم با هیچ فرد و گروهی تعارف نکرده و با تهدید کنندگان سلامت مردم در هر مراسم و برنامه‌ای برخورد قانونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا، وضعیت شیوع کرونا در هفت شهر کشور از جمله بندرترکمن فوق قرمز است.

دادستان بندرترکمن افزود: برای متخلفان به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی و نقض مصوبات ستاد مقابله با کرونا پرونده قضایی تشکل می‌شود.

چندی قبل هم یک داماد آق قلایی چند روز پس از مراسم عروسی خود بر اثر کرونا جان خود را از دست داده بود.

در حال حاضر گرگان، آق‌قلا، بندرترکمن، گمیشان، گنبدکاووس، علی‌آبادکتول، مراوه تپه، کلاله و بندرگز در وضعیت قرمز و کردکوی، رامیان، آزادشهر، مینودشت و گالیکش در وضعیت نارنجی و هشدار شیوع کرونا قرار دارند.

هادی حق‌شناس استاندار گلستان در جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: در روزهای اخیر تعداد افراد بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بندرترکمن روزانه بیش از هشت بیمار بوده و طبق شاخص وزارت بهداشت این شهر وضعیتی فراتر از قرمز پیدا کرده است.

در حال حاضر ۳۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان بندرترکمن بستری هستند .

براساس شاخص وزارت بهداشت اگر شهرستانی به ازای هر صد هزار نفر ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا داشته باشد در وضعیت قرمز شیوع این بیماری قرار می‌گیرد.

طبق آخرین سرشماری نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ ، شهرستان بندرترکمن ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا گلستان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گلستان بهداشت و سلامت ویروس کرونا گلستان بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مسلم مخفی در کارگروه سلامت شهرستان همدان با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، افزود: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او تأکید کرد: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان تصریح کرد: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد(ع) با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی