Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش راشاتودی، صادرات نفت خام عربستان به آمریکا در ماه اکتبر به کمترین میزان در 35 سال گذشته رسید که به طور متوسط کمتر از 100 هزار بشکه در روز است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، در هفته منتهی به 27 نوامبر به تنهایی، محموله های نفت عربستان به سوی آمریکا به 73 هزار بشکه در روز رسید.

متوسط حجم صادرات در ماه اکتبر یک رکورد دیگر کمترین میزان را ثبت کرد که قبلا در اختیار ماه آگوست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادرات در ماه اکتبر به 177 هزار بشکه در روز رسیده بود.

در مقایسه، عربستان در ماه آوریل، روزانه 1.3 میلیون بشکه به آمریکا صادر کرده است. ریاض در زمان جنگ قیمتی با روسیه در پایان ماه مارس و اوایل ماه آوریل، ناوگانی از نفتکش ها را به سوی آمریکا روانه کرد. پس از آن، ارسال نفت عربستان با کاهش تقاضا برای نفت در جهان هم زمان شد و مخازن ذخیره سازی نفت آمریکا را با تهدید پر شدن روبرو کرد.

پس از آن بود که عربستان صادرات خود به آمریکا را کاهش و به چین را افزایش داد. در بازه زمانی ژانویه تا نوامبر امسال، صادرات نفت عربستان به چین به طور متوسط 1.6 تا 1.7 میلیون بشکه در روز بوده است؛ ریاض با روسیه بر سر جایگاه نخستین تامین کننده نفت چین در رقابت است.

پربیننده ترین ماجرای افزایش سرمایه پتروشیمی گچساران و دفاعی که از حقوق سهامداران جزء و مردم منطقه شد/ اعلام آمادگی برای پاسخ به ‌هر ابهام سهامداران افزایش قیمت بنزین و تورم حمله به پالایشگاه آرامکو عربستان با موشک قدس۲ دولت با کسری بودجه پنهان مواجه است/ گویی کشورها برای خرید نفت ایران صف کشیده‌اند! برای جلوگیری از کم شدن سهمیه بنزین بخوانید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صادرات نفت صادرات نفت آمریکا صادرات نفت عربستان سهام عدالت نفت عربستان بشکه در روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!

به گزارش "ورزش سه"، لگد معروف کلینزمن به بشکه تبلیغاتی که در بیرون از زمین قرار داشت در زمان حضورش در بایرن مونیخ حالا به بخشی افسانه‌ای از تاریخ فوتبال این باشگاه تبدیل شده است.

این ستاره سابق بایرن و تیم ملی آلمان حالا در گفتگویی درباره این اتفاق و جنونی که در آن زمان به او دست داده بود صحبت کرده است، اتفاقی که در رقابت‌های هفته سی و یکم فصل 97-1996 رخ داد و در خاطر هواداران بایرن ماندگار شد.

کلینزمن در گفتگو با درباره ناراحتی‌اش از این اتفاق و صحبتش با جووانی تراپاتونی که هدایت بایرن را برعهده داشت اظهار داشت:«من با گریه مقابلش ایستادم و گفتم استاد، متاسفم. نمی‌دانم چه اتفاقی برایم افتاد. سپس او به من گفت که همه چیز را فراموش کرده و مشکلی وجود ندارد. این اتفاقی است که از روی احساسات رخ می‌دهد. البته که پس از آن همیشه زیر نظر بودم.»

این اتفاق در بازی هفته سی و یکم فصل 97-1996 رخ داد. بایرن تحت هدایت تراپاتونی باید در خانه روبروی تیم قعر جدولی فرایبورگ بازی می‌کرد. آنها در نبردی نزدیک با بایرلورکوزن برای کسب عنوان قهرمانی بودند و اجازه هیچ لغزشی را نداشتند.

مشکل اینجا بود که بازی در دقیقه ۸۰ همچنان با تساوی بدون گل دنبال می‌شد. همین موضوع باعث شد که تراپاتونی تصمیم به تعویض کلینزمن بگیرد و این اتفاق او را عصبانی کرد. این بازیکن در حالی از زمین بیرون رفت که فحاشی می‌کرد و در نهایت به بشکه تبلیغاتی کنار زمین لگد محکمی زد.

او درباره این لگد گفت:«این لگد خیلی دردناک بود. آسیب جدی به مچ پایم زدم و به شدت خونریزی کرد. این اتفاق با بحث و درگیری به زبان ایتالیایی ادامه پیدا کرد و من و تراپاتونی مدام شروع به بحث کردیم. پس از بازی بلافاصله از تمامی اعضای تیم و همچنین از مربی در رختکن عذرخواهی کردم. این اتفاق هرگز نباید رخ می‌داد.»

با وجود اینکه بایرن و کلینزمن پس از این فصل راه‌شان را از یکدیگر جدا کردند اما باشگاه بایرن این تکه تاریخی از فوتبالش را تا امروز حفظ کرده است. این بشکه افسانه‌ای در حال حاضر در باشگاه بایرن قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • کمک 500 میلیارد دلاری چین به پروژه شهر هوشمند نئوم
  • صادرات محصولات کشاورزی ایران از مرز ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفت
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار عبور کرد
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • اعتراضات بی سابقه دانشگاه های آمریکا در حمایت از غزه و محکومیت اسرائیل+ فیلم و عکس/ اعتراضات به کانادا و اروپا رسید
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!