Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، ‌ در پی شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان؛ شهید محسن فخری زاده پویش "مکتب فاخر" به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی راه اندازی شد.

اعضای این پویش که از معلمان و دانشجومعلمان هستند طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ادامه راه شهید فخری زاده و تربیت دانش آموزانی که
ادامه دهنده راه این شهید بزگوار باشند؛ تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه اعضای این پویش به رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ»

محضر مبارک امام امت حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی

سلام علیکم

شهادت دانشمند بزرگ اسلام دکتر فخری زاده غمی بس عمیق بر جان و دل ملت شهید پرور ایران اسلامی نهاد. چنانکه شهادت سلیمانی ها و احمدی روشن‌ها داغ گرانی بر دلمان نهاده بود. انگیزه دشمن از این ترور های ناجوانمردانه و ددمنشانه چیزی جز توقف پیشرفت علمی و دفاعی این مرز و بوم نبوده است.

تجربه نشان داده است که پس از ترور دانشمندان و سرداران شهید نه تنها راه آن بزرگواران متوقف نشد؛ بلکه سربازان نسل جدید این مرز و بوم قدرتمند تر از قبل وارد عرصه شده و مرز های علم و دانش و صنعت دفاعی را جابجا نموده اند.

دشمن بداند خون شهید که بر زمین می‌ریزد موجب فراموشی و ضعف نیست بلکه می‌جوشد و می‌جوشاند، تربیت می‌کند و رشد می‌دهد و موجب افزونی بغض مسلمین نسبت به کفار می‌گردد.

رهبر عزیز انقلاب، ما به عنوان جمعی از معلمان و دانشجو معلمان بدنه‌ فرهنگی جمهوری اسلامی ایران بیعت خود را باری دیگر با حضرتعالی ابراز می کنیم، تا در مکتب رجایی‌ها؛ سلیمانی‌ها؛ احمدی روشن و فخری زاده‌ها ثابت قدم بمانیم و فرزندان نسل چهارمی و پنجمی انقلاب را چنان تربیت کنیم که بیش از پیش موجب وهن و یأس و ناامیدی دشمنان شوند و به فرموده جنابعالی انقلاب اسلامی را به اوج بالندگی و رشد برسانند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

گفتنی است؛ علاقمندان می توانند برای اعلام همراهی و پیوستن به پویش از اینجا اقدام کنند.»

انتهای پیام/

حامد افروغ کد خبر: 1082853 برچسب‌ها شهید محسن فخری‌زاده پویش فرهنگی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده پویش فرهنگی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

به گزارش مشرق، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • هیأت ظرفیتی برای اجتماع قلوب و تربیت انسان انقلاب اسلامی
  • معلمان از بی‌هویتی نسل جوان جلوگیری کنند
  • اراده تحول‌گرایی و تمدن‌سازی در گام دوم انقلاب اسلامی
  • موفقیت معلمان در تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی است
  • راه‌اندازی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • بیشترین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره اخیر برای آموزش و پرورش بوده است
  • حمید نیلی مدیرکل جدید هنرهای نمایشی شد
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب