Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد این تیم در فینال لیگ قهرمانان بتواند برابر حریف به موفقیت دست یابد.

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، ابراهیم اسدی زننده گل قهرمانی این تیم در اولین فصل لیگ برتر، امیدوار است شاگردان یحیی گل محمدی ضمن دستیابی به موفقیت در این بازی، در لیگ نیز موفقیت خود را با دستیابی به قهرمانی تداوم بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره شرایط این تیم به سایت باشگاه گفت: پرسپولیس روند رو به رشد دارد و خود را به بالای جدول نزدیک کرد که خیلی خوب است. از طرفی باخت و گل خورده نداشتیم. همه این ویژگی ها با توجه به شرایط سخت برای فینال لیگ قهرمانان آسیا مهم است. استحکام دفاعی و انسجام خط میانی پرسپولیس کاملا مشخص و برگ برنده پرسپولیس است.

 

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه درباره خط حمله پرسپولیس گفت: این اتفاق با تجربه بیشتر به دست می‌آید و بازیکنان با تجربه و اعتماد به نفس بیشتر، قابلیت خودشان را نشان خواهند داد. بازیکنان باید به دنبال کاریزمای خاص خودشان باشند. می‌بینم که یحیی هم این بستر را برای همه بازیکنان و به ویژه جوان‌ها فراهم می‌کند.

 

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط تیم برای لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس باید حواسش به لیگ برتر باشد. از طرفی حریف پرسپولیس این امکان را دارد که با بهترین تیم های قاره بازی کند و خودش را در اوج امادگی ذهنی و فنی نگه دارد ولی پرسپولیس باید تلاش کند خودش را برای آن روز به نقطه اوج برساند. البته روی دیگر سکه این است که فشار و استرس بازی با رقبای سخت تر، باعث خستگی بیشتر می‌شود و این هم می‌تواند امتیازی برای پرسپولیس باشد. به طور کلی من با خوشبینی منتظر آن روز هستم. برای من غیر از این که پیشکسوت و هوادار پرسپولیس هستم به عنوان یک ایرانی باعث افتخار است که این جام به ایران بیاید. با روندی که در مجموعه باشگاه و تیم پرسپولیس می‌بینم، بسیار امیدوارم پنجمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس در لیگ را همراه با قهرمانی آسیا ببینم.

 

اسدی درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ برتر به ویژه دربازی با شهرخودرو، گفت: پرسپولیس مزد برتری خودش را گرفت. یک بازی تاکتیکی ارایه شد. من طرفدار بارسلونا هم هستم. یادم می‌آید یکی از اصولی که گواردیولا روی آن تاکید زیادی داشت، این بود که در هر منطقه‌ای توپ را از دست دادند باید پرس را از همان‌جا برای پس گرفتن توپ انجام بدهند. در بازی با شهرخودرو دیدم پرسپولیس هم در حال انجام همین کار است. به محض از دست رفتن توپ، دو سه بازیکن از همان منطقه برای گرفتن توپ اقدام می‌کنند. اجرای همین مساله کار آسانی نیست. برنامه و تاکتیک می‌خواهد.

 

ابراهیم اسدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ابراهیم اسدی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام با برتری مقابل تراکتور تبریز ۸۰ درصد راه دستیابی به قهرمانی را طی خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و سرنوشت قهرمانی دست خودش است. قطعاً بازی با تراکتور در تبریز یک بازی سنگین است و اگر استقلال به برد برسد 80 درصد راه قهرمانی را طی خواهد کرد. استقلال در وضعیتی است که حق اشتباه ندارد و اگر کوچک‌ترین لغزشی داشته باشد امکان دارد که قهرمانی را از دست بدهد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و اگر باخت این تیم برابر آلومینیوم را نادیده بگیریم باید گفت که آنها خوب نتیجه گرفته‌اند و فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارند، ولی استقلال باید روی بازی‌های خودش تمرکز کند و استرس نتایج دیگر تیم‌ها را نداشته باشد. اینکه سرنوشت قهرمانی دست استقلال است، یک امتیاز مهم برای این تیم محسوب می‌شود، ولی مهم این است که آنها بابت نتایج رقیبان استرس یا نگرانی نداشته باشند و کار خودشان را انجام دهند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه بازی در تبریز برای آبی‌پوشان آسان نیست، تصریح کرد: این درست است که تراکتور در این فصل بازی‌های مهم خودش را از دست داده و نیاز به زمان دارد تا شخصیت قهرمانی در این تیم شکل بگیرد، ولی من معتقدم استقلال بازی آسانی نخواهد داشت و تراکتور می‌خواهد در تبریز و مقابل هوادارانش یک نتیجه خوب بگیرد. تراکتور بازیکنان تأثیرگذار و توانمندی دارد و استقلال قطعاً بازی آسانی نخواهد داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد واگذاری این تیم به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: اگر این اتفاق باعث حل مشکلات مالی شود بسیار خوب است، چون حداقل اگر استقلال یا پرسپولیس به آسیا بروند و اجازه هزینه کردن برای جذب بازیکن خارجی را داشته باشند، می‌توانند با تیم‌های عربی تا حدودی رقابت کنند، ولی من معتقدم استقلال و پرسپولیس همچنان دولتی هستند و این اقدام فقط به این خاطر صورت گرفت که ما ملزومات AFC را رعایت کنیم. همه ما می‌دانیم مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دولتی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود