Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه هوشنگ کاکاوندی سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی اظهار کرد: سی و یکم خرداد ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری ۱۳۰ نازی آباد تشکیل و با دستور قضایی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ارجاع شد.  
وی بیان کرد: شاکی با حضور در پلیس آگاهی در خصوص نحوه وقوع سرقت اظهار کرد، برای کاری از منزل خارج شدم و پس از رسیدن با وضعیت بهم ریخته اثاثیه منزل برخورد کردم و متوجه شدم یک دستگاه ال سی دی، طلاجات و ۲ دستگاه موبایل به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال سرقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی عنوان کرد: پس از تحقیق از شاکی، کارآگاهان در گام اول تحقیقات خود عازم محل وقوع سرقت شدند و با پایش و بررسی صحنه جرم موفق شدند ردی از سارقان را کشف کنند.
سرهنگ کاکاوندی گفت: سرنخ‌های به دست آمده حکایت از آن داشت که راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پرشیا اموال شاکی را سرقت کرده‌اند و در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، شماره پلاک خودرو شناسایی و مشخص شد، خودرو سرقتی است.
سرهنگ کاکاوندی اضافه کرد: کارآگاهان با تلاش مستمر در ادامه تحقیقات پلیسی موفق شدند ردپای یکی از سارقان به نام داریوش را به دست آورده که پس از پی جویی سوابق او مشخص شد متهم یکی از سارقان حرفه‌ای منزل است و چندین مرتبه به جرم سرقت منزل روانه زندان شده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی ارسال شد و دستور دستگیری و بازرسی از منزل و مخفیگاه‌ها داریوش اخذ شد که پس از چند روز کار پلیسی در سحرگاه بیست و نهم شهریور ماه در عملیات غافلگیرانه با همکاری دو اکیپ از عوامل پایگاه متهم موصوف دستگیر و به پایگاه هفتم انتقال یافت.
وی گفت: با انتقال داریوش به پایگاه، وی معترف شد، اموال مسروقه را به فردی به هویت شاهین در شهرستان اسلامشهر فروخته است.
وی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با اخذ نیابت قضایی در معیت متهم نسبت به دستگیری مالخر اقدام و ششم مهر ماه موفق به دستگیری شاهین شدند و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیری اموال مسروقه مالباخته کشف شد. اموال کشف شده به مالباخته برگردانده شد و هر دو متهم با دستور قضایی برای سایر جرائم احتمالی و دستگیری سارق دوم در اختیار این پایگ‌ها قرار دارند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سارقان خانه های نازی آباد پایگاه هفتم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد بلافاصله مأموران کلانتری ۱۶۷ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور مأموران شده بودند، اقدام به فرار کردند و پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر ۲ سارق زمین گیر و دستگیر شدند و در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، افزود: تاکنون یک مالباخته متهمان را شناسایی کرده و سارقان برای کشف جرایم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

کد خبر 6092098

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل