Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی دادفر مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر شهرخودرو به‌جای سرمربی این تیم گفت: تست اولیه رحمان رضایی منفی شد، اما با توجه به افزایش آمار کرونایی‌های تیم ذوب آهن و اینکه هر کدام از اعضای تیم فوتبال ذوب آهن ممکن است مبتلا به کرونا یا ناقل این ویروس باشند، رحمان رضایی به‌خاطر حفظ سلامت دیگران ترجیح دادند در کنفرانس خبری پیش از بازی شرکت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادفر باتوجه به احتمال لغو یا برگزاری دیدار اذعان کرد: در حیطه وظایف ما نیست که در خصوص لغو بازی تصمیم گیری کنیم، سازمان لیگ و ایفمارک باید بررسی کنند تا درخصوص برگزاری یا لغو تصمیم نهایی را اتخاذ کنند. با توجه به افزایش تعداد کرونایی‌های ذوب‌آهن اردوی تیم لغو شد بازیکنان کرونایی به قرنطینه رفتند و، چون در تمرینات نیز بازیکنان با یکدیگر تماس داشتند و ممکن است آن‌ها نیز به کرونا مبتلا شده باشند و همچنین با وجود تست مجدد ممکن است آمار ذوب آهن افزایش پیدا کند.

او با اشاره به صفارایی ذوب آهن برابر شهرخودرو با بازیکنان جوان و امید خاطرنشان کرد: سه نفر از بازیکنان جوانان ذوب‌آهن به اردوی تیم ملی ملحق شدند یک بازیکن ما به اردوی تیم ملی امید دعوت شد و تعداد ۱۱ نفر بازیکن مبتلا به کرونای قطعی داریم. تقریباً همه آن‌ها از بازیکنان ثابت ذوب آهن هستند ممکن است فردا مقابل شهرخودرو قرار نگیریم، اما منتظر تصمیم سازمان لیگ و ایفمارک هستیم و بعد از جلسه هیئت مدیره با توجه به رای سازمان لیگ تصمیم‌گیری نهایی انجام می‌شود تا مشخص شود به چه نحوی در بازی فردا قرار می‌گیریم.

مدیررسانه‌ای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پاسخ به بازی کردن ذوب آهن برابر حریف در این شرایط گفت: هر تصمیمی که اعضای هیئت مدیره بگیرند بر اساس آن رفتار می‌کنیم، با دستور جواد محمدی مدیر عامل تیم فوتبال ذوب آهن، نامه‌ای را به سازمان لیگ ارسال کردیم. همچنین اطلاعات تیم فوتبال ذوب‌آهن از طریق پزشک تیم به دکتر هراتیان منتقل کردیم چرا که مستندات بیشتری از ما درخواست کردند.

دادفر در ادامه بیان کرد: آمادگی این را داریم که هر زمان تست راستی‌آزمایی انجام بدهیم چرا که متاسفانه بعضی از دوستان جواب تست‌های تیم ذوب‌آهن را زیر سوال بردند. ما در آزمایشگاه معتبر اصفهان تست دادیم و جواب آن‌ها کاملاً صحیح است.

وی ادامه داد: بعد از تست مجدد بازیکنان و مسئولان افزایش تعداد کرونایی‌ها را شاهد خواهیم بود، اما در حال حاضر ۱۱ بازیکن ذوب آهن به‌صورت قطعی به کرونا مبتلا شده اند و چند بازیکن دیگر نیز مشکوک هستند که ممکن است جواب تست آن‌ها نیز مثبت شود.

مدیررسانه‌ای تیم فوتبال ذوب آهن با تاکید بر حفظ سلامت بازیکنان گفت: جان انسان‌ها برای ما از همه چیز مهم‌تر است اگر باشگاه به این نتیجه برسد که بازی نکند سلامت بازیکنان خودش و تیم حریف را مدنظر قرار خواهد داد.
در این خصوص از بی‌اخلاقی و اتهام زدن‌ها پرهیز کنیم و اجازه دهیم مراجع مرتبط در خصوص آن بررسی کنند.

دادفر در پایان درباره دیدار ذوب آهن برابر پرسپولیس در این وضعیت گفت: بازی برابر پرسپولیس هفته آینده است و هر تصمیمی می‌توان در خصوص آن گرفت؛ اما بازی پرسپولیس-نساجی و سپاهان به دلیل کرونا لغو شده است. خطری که تیم ذوب آهن با ۱۱ بازیکن مبتلا به کرونا می‌توان ایجاد کند بیشتر از سفر پرسپولیس به قائمشر است. دیدار پرسپولیس و نساجی با احتمالات درگیر است، اما تیم ما به طور قطع بازیکنان کرونایی دارد و می‌تواند خطرآفرین باشد.   انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال ذوب آهن سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!

به گزارش “ورزش سه” ربیعی در ادامه نشست خبری پس از بازی مقابل نساجی گفت: نساجی برای اینکه سقوط نکند تلاش بیشتری نسبت به تیم ما داشت؛ در این خصوص‌ تاکیداتی داشتم و با توجه به این موضوع و اینکه بچه‌های تیم می‌دانند که من چقدر سخت‌گیر هستم، قطعا با آن‌ها برخورد خواهم کرد. انتظارم از شاگردانم خیلی بیشتر از این بود. ضریب خطای فردی ما امروز بسیار بالا بود. ناراحت باخت نیستم؛ آدم باید مردانه ببازد، تمام انرژی‌اش را بگذارد. نمی‌خواهم شکست را گردن بازیکنانم بیاندازم، توقع و انتظار خودم را گفتم وگرنه مقصر شکست قطعا من هستم! و از همه عذرخواهی می‌کنم. اما از شاگردانم انتظار بیشتری داشتم.

او ادامه داد: جدا از این، خستگی ناشی از ۱۲۰ دقیقه بازی در تبریز همراه ما بود. تیم نساجی نزدیک ۱۱/۱۲ روز فرصت استراحت داشت اما ما از بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای به این مسابقه رسیده بودیم. ضمن اینکه اگر مصدومان را کنار بگذاریم باز هم نسبت به بازی قبل، سه بازیکن‌مان را هم در اختیار نداشتیم و امروز در لیست ۲۰ نفره ما ۴ بازیکن امید و جوانان حضور داشتند؛ سه بازیکن زیر ۲۳ سال و ۱۳ بازیکن بزرگسال که ۲ نفر از آن‌ها دروازه‌بان بودند. از این بابت اصلا گله ندارم؛ اتفاقا این جوانان باید بازی کنند و من هم امروز به یکی از بازیکنان آکادمی ذوب‌آهن بازی دادیم. دلیل شکست اصلا این موضوع نیست.

ربیعی در ادامه گفت: نساجی تلاش بیشتری کرد، انگیزه بیشتری داشت و پیروز میدان شد؛ به آن‌ها تبریک می‌گویم. حالا باید این بازی را فراموش کنیم و خودمان را برای مسابقه بعدی آماده کنیم.

ویدئو: 331638

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان، نساجی را دست کم گرفته بودند گفت: بعید می‌دانم. اگر چنین چیزی وجود داشته باشد باز هم مقصر منم. ولی اصلا چنین چیزی نبود، در لیگ برتر اصلا بازی آسان نداریم. این تیم هفته قبل تراکتور را برده بود و هفته قبل‌تر هم با سپاهان مساوی کرده بود. تیم نساجی تیم خوبی است؛ آن چیزی که در ریتم بازی تاثیر داشت؛ گل دقایق ابتدایی بود که خوردیم و باید زودتر خودمان را جمع و جور می‌کردیم.

ربیعی در پاسخ به این سوال که آیا با آینده‌نگری دست به جوانگرایی زده است گفت: نه نمی‌توانم بگویم دلیلش این است. بازیکن همینقدر داریم! این را هم بد نمی‌دانم که یک فضایی وجود داشته باشد که از بازیکنان بیشتر آکادمی استفاده کنیم. الان ۴/۵ بازیکن می‌توانم نام ببرم که امسال از آکادمی اضافه کردیم. اتفاقا جوان‌ها، مثل مختاری، مثل شریعت‌زاده، ارشیا و فردین، باید این را بدانند که در آینده هیج موفقیتی به دست نمی‌آید مگر با تلاش شبانه روزی و‌ پشتکار زیاد و رعایت اصول حرفه‌ای.

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه گفت: نیامدم که شکست را گردن کسی بیاندازم، اگر می‌خواهید تیتر بزنید حتما بگویید مقصر باخت من هستم اما توقعم از بازیکنانم بیشتر بود. روزهای سختی است، در میانه جدول هستیم و نه شانس سقوط داریم و نه شانس رسیدن به بالای جدول اما این‌ها دلیل نمی‌شود. ما نباید یک دقیقه از بازی را هم از دست بدهیم. بابد با تمام قدرت و جدیت بازی را پیش ببریم. حتی اگر بسیاری از بازیکنان را با محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم، هیچ فرقی نمی‌کند.‌ ما یک تیم هستیم در کنار همدیگر و همه باید نهایت انرژی خود را بگذارند.

دیگر خبرها

  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • طعنه درویش به سپاهان و عالیشاه و نام جدید باشگاه
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • سوال و جواب‌ کوتاه از محسن هاشمی درباره خواهرش! | فیلم