Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@08:52:22 GMT

آتش‌بازی آزمون با گل ۴۱ در ۲۲ دقیقه

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۷۳۴۷

آتش‌بازی آزمون با گل ۴۱ در ۲۲ دقیقه

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ شب فوق‌العاده‌ای مقابل اورال پشت سر می‌گذارد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که مثل بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا سردار آزمون را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب دارد، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم گازپروم آرنا مقابل اورال رده یازدهمی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار آزمون که طی سه ماه اخیر در رقابت‌های لیگ برتر روسیه هیچ گلی به ثمر نرسانده و به دنبال شروع روند خوب ابتدای فصل در زنیت سنت‌پترزبورگ بود، امشب نمایش درخشانی مقابل اورال ارائه داد.

 

مهاجم ایرانی زنیت پس از غیبت در ۶ مسابقه رسمی تیمش در رقابت‌های داخلی و اروپایی، در دو دیدار مقابل لاتزیو ایتالیا و آرسنال تولا به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و در بازی اخیرشان هم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل کلوب بروژ که با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند، نتوانست گلزنی کند که امشب توانست این ناکامی‌ها را جبران کند.

 

مالکوم، ستاره برزیلی زنیت و سابق بارسلونا در دقیقه ۱۷ با چند دریبل ریز نفوذ سریعی از سمت راست زمین داشت و تا کنار خط عرضی زمین پیش رفت که پاس به عقب او و ارسال سرضرب الکس سوتورمین را سردار آزمون با پرش بلند و ضربه سر دقیق تبدیل به گل کرد.

 

در دقیقه ۲۲ زنیت سنت‌پترزبورگ روی یک کار تیمی که از سمت چپ زمین به میانه میدان رفت و دوباره با پاس‌های پیاپی تبدیل به یک موقعیت جدی شد، روی یک- دو سردار آزمون با آرتم زیوبا، با شوت زمینی مهاجم ایرانی خود گل دوم را برابر اورال به ثمر رساند.

 

 

نمایش فوق‌العاده آزمون در بازی امشب همچنان ادامه داشت و او در دقیقه ۲۹ قصد داشت با سر توپ در محوطه جریمه اورال، نیکولای زولتون مدافع حریف را جای بگذارد که این بازیکن بلاروسی روی سردار مرتکب خطا شد تا داور اعلام پنالتی کند.

 

سردار آزمون که می‌توانست با گلزنی روی پنالتی‌ای که خودش گرفته بود، در این دیدار هت‌تریک کند، این اجازه را به دست نیاورد تا آرتم زیوبا گل سوم زنیت را با ضربه چیپ مقابل اورال بزند.

 

نمایش سراسر هجومی زنیت در نیمه اول باز هم ادامه داشت و آنها توانستند در دقیقه ۴۵ روی یک کار تیمی که مالکوم شروع کرده و به آرتم زیوبا رسانده بود، با پاس او به داگلاس سانتوس و یک- دو این مدافع برزیلی با سردار آزمون، به گل چهارم برابر اورال دست پیدا کند.

 

ستاره ایرانی زنیت با پشت سر گذاشتن یک نیمه فوق‌العاده مقابل اورال که با زدن دو گل، گرفتن یک پنالتی و دادن یک پاس گل برای او همراه بود، در هفتاد و یکمین بازی داخلی و اروپایی برای باشگاه روسی موفق شد گل شماره ۴۱ را با دبل در بازی امشب به ثمر رساند.

 

 

صحنه‌ای مدافع اورال پنالتی روی سردار مرتکب پنالتی شد؛ فرصتی که می‌توانست او را در بازی امشب ۳ گله و در لیگ برتر روسیه صدرنشینان گلزنان کند که زیوبا این موقعیت را از او گرفت!

 

زنیت سنت‌پترزبورگ با برتری در مسابقه امشب در امتیاز ۳۵ با اسپارتاک مسکو برابر می‌شود، اما بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم از رده دوم یک پله بالا می‌رود و صدرنشین لیگ برتر روسیه خواهد شد.

 

سردار آزمون که آخرین بار در هفته نهم لیگ برتر روسیه گلزنی کرده بود، با دبل در مسابقه امشب تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۸ رساند تا به همراه سه بازیکن دیگر در صدر جدول گلزنان لیگ برتر روسیه بایستد و امیدوار است در نیمه دوم تعداد گل‌های خود را افزایش دهد.

 

 

سردار آزمون زنیت سنت پترزبورگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سردار آزمون زنیت سنت پترزبورگ زنیت سنت پترزبورگ لیگ برتر روسیه مقابل اورال سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بایرلورکوزن پنجشنبه‌شب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل رم قرار خواهد گرفت. سردار آزمون که از ابتدای فصل به صورت قرضی از لورکوزن به رم پیوسته است، در این بازی فرصت تقابل با تیم سابقش را دارد.

به گزارش ایسنا، سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایر لورکوزن، درباره رویارویی‌ سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، با باشگاه سابقش در نیمه‌نهایی لیگ اروپا گفت: این چیزها در حال حاضر در فوتبال عادی است. هیچ بندی در قرارداد قرضی سردار وجود ندارد که بازیکن ایرانی را از بازی مقابل تیم سابقش منع کند. آزمون تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد و اکنون به صورت قرضی در رم بازی می‌کند.

تصمیم‌گیری درباره آینده آزمون تا ژوئن

مهاجم ایرانی در شرایط خوبی است. او در جریان دیدار هفته قبل برابر ناپولی پنالتی گرفت و موثر بازی کرد. بازیکن ایرانی در این فصل سری آ، سه گل و دو پاس گل در ۲۰ بازی ثبت کرده است.

آزمون در رم راحت است و دوست دارد در این تیم بماند. دانیله دروسی، سرمربی ۴۰ ساله رم، نیز این بازیکن را دوست دارد ولی خیلی چیزها به این بستگی دارد که جالوروسی به لیگ قهرمانان صعود کند. در شرایطی که رم بخواهد قرارداد آزمون را دائمی کند باید ۱۲.۵ میلیون یورو به لورکوزن پرداخت کند که در این صورت سود خوبی به لورکوزن می‌رسد.

این مهاجم ژانویه ۲۰۲۲ با مبلغ ۲.۵ میلیون یورو از زنیت سن‌پترزبورگ به لورکوزن پیوست. با این حال آسیب‌دیدگی باعث شد آزمون نتواند خودش را در لورکوزن نشان دهد. بعید است آزمون دوباره برای لورکوزن بازی کند. گفته می‌شود علاوه بر رم، تیم‌های دیگری در ایتالیا و همچنین باشگاه‌های انگلیسی و اسپانیایی به جذب او علاقه‌مندند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901811

دیگر خبرها

  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • حواشی نیمه اول بازی استقلال تراکتور/فرصت‌هایی که از دست رفت
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود