Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با حضوری همدلانه، پنجمین رزمایش کمک مومنانه را با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا و حمایت از افراد آسیب دیده از کرونا اجرا کردند و بسته های همدلی و مواسات را پای سفره خانواده های نیازمند رساندند.

"هاشم شیرازیان" مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با عنوان اینکه از ابتدای سال تا کنون به همت موسسه حضرت خدیجه و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و نیز همیاری و جوشش و مشارکت مردمی در نقاط مختلف استان، پنج مرحله توزیع بسته های معیشتی گوشت قربانی انجام گرفته است، افزود: دو مرحله  به صورت واریز مبلغ ریالی به حساب کانون های رابط، خرید دام و ذبح  و توزیع گوشت قربانی و سه مرحله نیز در ایام و مناسبت های مختلف در قالب بسته های گوشت ارسالی از سوی موسسه نام برده، باهمکاری کانون ها بین خانواده های نیازمند در نقاط مختلف روستایی و شهری توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

وی اضافه کرد: هر مرحله نزدیک به یک هزار و 200 بسته بین چهار هزار خانواده نیازمند در مناطق مختلف شهری و روستایی توزیع شد که هم اکنون نیز طی هفته گذشته  و در پنجمین مرحله به همین میزان با همکاری کانون های رابط در شهرستان های استان در اختیار  خانواده های نیازمند شناسایی شده قرار گرفت.

 

 


«رسول متین» مدیر کانون فرهنگی و هنری امام رضا (علیه السلام) گرمه  و یکی از رابطان شبکه رابطین کانون ها در این شهرستان، از توزیع 104 بسته  گوشت قربانی در شهرستان گرمه و مناطق روستایی آن خبر داد  و گفت: پیش از این نیز اقداماتی همچون تهیه و تولید ماسک و توزیع بسته های بهداشتی، تهیه جهیزیه  و اهداء آن به زوج های  جوان؛ تهیه بسته های ارزاق و جمع آوری مبالغ نقدی توسط خیرین انجام شده است.

 

 


«مجید اکبرپور» مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید همت بجنورد و رابط کانون های روستایی بجنورد از توزیع بیش از 300 بسته گوشت قربانی ویژه طرح قربانی ماه ربیع الثانی خبر داد و گفت: این بسته ها با همکاری کانون های شهری و روستایی بجنور در  این مناطق توزیع شد.

 

 

 

وی افزود: 191 بسته در مناطق شهری و 142 بسته گوشت قربانی نیز در مناطق روستایی حصار شیرعلی، ینگه قلعه، باباامان، حصار حسینی، گریوان، علی گل، درتوم، مهنان، رختیان، کچرانلو و میرزا حسنلو با همکاری فعالان کانون های فرهنگی و هنری فعال در این مناطق توزیع شد.

 

 

 

«هاجر السادات هاشمی» مدیر کانون فرهنگی و هنری رأفت  شهر شوقان و یکی از رابطان کانون های شهرستان جاجرم هم از توزیع 128 بسته معیشتی در این شهرستان  خبر داد وگفت:  96 بسته در منطقه جلگه شوقان  و باقی نیز در دیگر مناطق شهرستان جاجرم توزیع شد.

 

 

 

وی اضافه کرد: همراه بسته های گوشت نذری اهدایی موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) در شوقان بسته های ارزاق با مشارکت  بسیج و کمیته امداد نیز تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

 

 

«سعید شکوری» مدیر کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی (علیه السلام) و یکی از رابطان کانون های شهری و روستایی اسفراین هم به همت بلند و اراده جمعی  فعالان مسجدی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: 155 بسته گوشت نذری همراه با بسته های معیشتی که به مت خیرین شهرستان و اهالی مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) اسفراین جمع آوری شده بود در میان مردم نیازمند توزیع شد.

 

 

 

وی همچنین از ضد عفونی معابر شهری و بیمارستان شهر اسفراین و کمک به پرسنل درمان، تهیه آبمیوه و بسته غذایی برای بیماران کرونایی، تهیه و طبخ غذای گرم و توزیع آن بین نیازمندان، ذبح دام  و توزیع گوشت نذری، تشکیل گروه جهادی اعزام به مناطق  محروم و کمک به سازندگی این مناطق از دیگر فعالیت‌های این کانون و هیئت امام حسنی ها نام برد.

 

 

 

«شیما السادات موسوی» مدیرکانون امام موسی کاظم (علیه السلام) فاروج نیز از توزیع 121 بسته گوشت نذری طرح قربانی ربیع الثانی بین نیازمندان این شهرستان خبر داد و گفت: در این باره نشستی با حضور کارشناسان ستاد فهمای استان نیز برگزار شد و پس از تبیین اهمیت کار تشکیلاتی ضرورت  فعالیت های مشارکتی و فرهنگی نیز عنوان شد.

 

 

 

«محمد محمدزاده» مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (علیه السلام)  و یکی از  رابطان کانون های شهری و روستایی شیروان نیز در ادامه از توزیع 200 بسته همدلی در مناطق روستایی و شهری این شهرستان خبر داد و گفت: این بسته‌ها با همکاری کانون های این شهرستان به دست خانواده های نیازمند رسید.

 

 

 

«مهدی صمدی» مدیر کانون فرهنگی و هنری مهرورزان جوان روستای کیکانلو شهرستان مانه و سملقان نیز از توزیع 98 بسته  گوشت  طرح قربانی ربیع الثانی  در مناطق شهری و روستایی  این شهرستان خبر داد.

 

 


گفتنی است، علاوه بر کانون های نام برده کانون فرهنگی و هنری امام محمد باقر (علیه السلام) شهر جاجرم، کانون انتظار، امام سجاد (علیه السلام)، شهید همت، امام حسن مجتبی (علیه السلام)، شهدای گریوان، امام حسین (علیه السلام) و شهدای مهنان، سفیران هدایت، جوادالائمه(علیه السلام) شهید داوود گریوانی، محب الرضا(علیه السلام) و سردار محمد زاده، شهید بهرام رختیانی و طریق النور در نقاط شهری و روستایی بجنورد هم همراه اجرای این طرح مومنانه بودند.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواسات ایران قوی ویروس کرونا مدیر کانون فرهنگی و هنری خانواده های نیازمند کانون های فرهنگی شهری و روستایی همکاری کانون علیه السلام گوشت قربانی گوشت نذری بسته گوشت کانون ها توزیع شد بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از قطع موقت برق برخی مناطق شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودسر، آستانه اشرفیه، سیاهکل، تالش و رضوانشهر فردا در ساعات مشخص خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به منظور پاره‌ای از تعمیرات پیشگیرانه در جهت بهبود نیرورسانی، برق برخی از مناطق شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودسر، آستانه اشرفیه، سیاهکل، تالش و رضوانشهر فردا _چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت_ در ساعات مشخص قطع می‌شود.

در اطلاعیه شرکت توزیع برق استان برنامه قطع موقت برق فردا به شرح زیر است

رشت: آخر جماران از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰

شهرستان لاهیجان: بیجاربنه و نخجیرکلایه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و خیابان نیما و کارگر از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰

رحیم آباد (شهرستان رودسر): پمپ بنزین و داخل شهر کلاچای - شیرمحله پاسگاه ساحلی - شرکت سیرود - هادی کیاشهر - جاده سیرود- سردخانه علیرضا نصرتی، آقایی رمضانی قاسم آباد علیا - پلرود جنب اداره گاز کلاچای- پلرود گیل کلایه به سمت دریا- چاه آب کشاورزی از ساعت ۹ تا ۱۰:۴۵

شهرستان آستانه اشرفیه: چوب بری امیر فلاح-روستاهای آستانه کشل آزادسرا - پل سازی شرکت پرهام - عبداله آباد- ریسندگی و بافندگی سمین بافت - تانکرسازی گیلان شرق- روستاهای آستانه کورکاه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰

دیلمان (شهرستان سیاهکل): بیمارستان ۱۰ تختخوابی - دیلمان -محله اسپیلی میاندشت- پمپاژ آب آشامیدنی - جنب خانه بهداشت- سالن ورزشی - هلال احمر - مرکز آموزش فنی و حرفه ای - چاه آب شرب شهر- بابا ولی از ساعت ۱۱ تا ۱۳

شهرستان تالش: پیر سرای جوکندان از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و اسالم: آب مشروب درازک محله - خرجگیل- انتهای حوزه شهری روبروی منزل سبحان قاسمی- برنجکوبی جهانگیر ملیحی و پورخودکار - روستای جامی محله - برنجکوبی باب اله بهاری و شرکا -روستای لمیر سفلی- بانک ملی از ساعت ۱۰ تا ۱۲

شهرستان رضوانشهر: پلنگ پاره و پونل از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰

کد خبر 749518

دیگر خبرها

  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی