Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان از ادامه تکمیل پروژه های سفر استانی رئیس جمهور به سمنان با وجود همه گیری کووید۱۹ خبر داد و گفت: رصد و پیگیری پروژه های سفر ریاست محترم‌ جمهوری به استان با قید های تسریع و کیفیت در اجرا، به صورت‌مستمر در حال انجام ‌است.

منوچهر فخری ۱۵ آذرماه در جلسه بررسی وضعیت ‌پروژه های عمرانی سفر استانی ریاست جمهوری به سمنان اظهار کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا در کشور و استان و همچنین ایجاد محدودیت هایی در بخش ها و سطوح کشور، خوشبخانه با اقدامات و تمهیدات صورت گرفته خللی در روند اجرای طرح های عمرانی و پروژه های مصوب سفر در استان ایجاد نشد و رصد و پیگیری طرح ها به منظور بررسی وضعیت و کیفیت اجرای طرح ها و همچنین تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه ها توسط مسئولان استان و نهاد ریاست جمهوری به صورت مستمر در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در دور اول سفر رئیس جمهوری به استان، ۷۲ پروژه با اعتبار ۹۶۲ میلیارد تومان در بخش های مختلف برای استان مصوب شد که با پیگیری هایی که توسط مجموعه مسئولان استان و نهاد ریاست جمهوری صورت گرفت، این اعتبار افزایش پیدا کرد.
فخری تصریح کرد: دور دوم سفر ریاست‌ جمهوری به استان نیز در سال ۹۷ صورت‌گرفت که در این مقطع نیز ۸۵ پروژه با اعتبار یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح های جدید در بخش های مختلف مصوب و اعتبار مربوطه تخصیص و تامین شد، البته هنوز این اعتبار به صورت کامل به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ نشده که انشالله با ابلاغ این مهم شاهد به سرانجام رسیدن طرح ها و رشد و شکوفایی بیشتر در استان باشیم.
وی همچنین با بیان اینکه تمامی طرح ها و پروژه های مصوب سفر در این‌ جلسه از لحاظ اعتبار، وضعیت تخصیص و روند پیشرفت پروژه بررسی و تعیین تکلیف شد، خاطرنشان کرد: در کنار توجه به امر تخصیص اعتبار برای پروژه ها و همچنین تسریع در روند اجرایی ساخت و به سرانجام رسیدن طرح ها در کمترین زمان ممکن، توجه به امر کیفیت اجرای پروژه نیز به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و بر این مساله نظارت صورت می گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مدیران استان نیاز است تا توجه به اجرای پروژه های سفر را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند، اضافه کرد: بسیاری از طرح های عمرانی مصوب سفرهای ریاست جمهوری به استان از مطالبات مردم است که نیاز است تا دستگاه های اجرایی به صورت ویژه و دقیق در امورات مرتبط با این پروژه ها به منظور تسریع در تکمیل روند احداث و بهره برداری ورود کرده و دفتر فنی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز بر این مهم نظارت مستمر اعمال کنند

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سفر استاني منطقه سمنان سفر روحانی به سمنان سمنان جمهوری به استان پروژه های سفر پروژه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۷۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات

جبهه نجات ملی تونس از عدم شرکت این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جبهه نجات ملی تونس از پنج حزب مخالف نظام حاکم بر این کشور تشکیل شده‌ است که حزب اسلامگرای النهضه از برجسته ترین اعضای این جبهه به شمار می‌رود.

قرار است انتخابات ریاست جمهوری تونس در مهرماه امسال برگزار شود.

جبهه نجات ملی تونس اعلام کرد: به دلیل عدم وجود شرایط رقابت، در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت نخواهد کرد.

« احمد شابی» رئیس جبهه نجات ملی تونس با شرکت در یک نشست مطبوعاتی گفت: این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری آینده نامزد معرفی نمی‌کند چراکه شرایط رقابت آزاد و شفاف وجود ندارد.

وی درباره احتمال مشارکت جبهه نجات ملی در انتخابات ریاست جمهوری تونس گفت: چنانچه شرایط تغییر کند تصمیمات جدیدی اتخاذ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسمی تونس، شابی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی بسترهای لازم برای رقابت انتخاباتی وجود ندارد، اظهار داشت: جبهه نجات ملی می‌کوشد تا وضعیت را تغییر دهد و  اگر موفق نشد، این جبهه جزیی از تئاتر انتخاباتی نخواهد بود.

اعتصاب غذای «راشد الغنوشی» رهبر حزب النهضه تونس در زندان

وی با اشاره به مصادره مقر جبهه نجات ملی و عدم اجازه ورود به آن گفت: هنگامی که آزادی برگزاری نشست و سخن را نداریم از چه انتخاباتی حرف بزنیم؟ این در حالی است که رهبران سیاسی نه تنها در زندان هستند بلکه در اعتصاب غذا به سر می‌برند.

رئیس جبهه نجات ملی تونس تصریح کرد: در چنین شرایطی انتخابات برگزار می‌شود و ما برای برگزاری یک انتخابات آزاد مبارزه می‌کنیم.

بر اساس قانون اساسی تونس، دوره ریاست جمهوری در این کشور 5 ساله است و « قیس سعید» در 13 اکتبر 2019 به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد و زمام امور تونس را بدست گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات