Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@08:52:03 GMT

قتل ناموسی خواهر توسط دو برادرش در سنندج + عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۷۵۹۵

قتل ناموسی خواهر توسط دو برادرش در سنندج + عکس

رویداد۲۴آبان ماه امسال دو مرد جوان با مراجعه به پلیس سنندج به قتل خواهر سی و یک ساله شان به نام سرگل حبیبی اعتراف کرده و خودشان را تسلیم ماموران پلیس کردند.

آن دو برادر، خواهرشان را در اطراف یکی از روستا‌های سنندج با ضربات چاقو به قتل رسانده بودند. این در حالی بود که در میان اهالی روستا شایعه شده بود که برادارن سرگل، سر او را بریده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دادستان قتل سرگل حبیبی را تائید کرد محمد جباری، دادستان سنندج ضمن تائید خبر قتل سرگل حبیبی گفت: «دو برادر انگیزه خود را از قتل خواهرشان مسائل حیثیتی عنوان کرده اند. اما این که گفته می‌شود مقتول را سر بریده بودند صحت ندارد و وی با ضربات چاقو از پا در آمده بود. مقتول متاهل و دارای دو فرزند است. بررسی انگیزه دقیق متهمان و زوایای پنهان پرونده در دستور کار قضائی قرار دارد.» قتل سرگل حبیبی ناموسی بود به گفته یک منبع مطلع محلی، سرگل حبیبی ساعت ۱۱ شب ۳۰ آبان ماه در منزل شخصی خود با فرد متاهل دیگری خلوت کرده بود که توسط ماموران پلیس کلانتری ۱۵ سنندج در همان جا دستگیر شد. تحقیقات اولیه پلیس نشان داد که آن مرد در سنندج سوپر مارکت دارد. همان شب همسر سرگل حبیبی با خانواده پدری او تماس و از آن‌ها خواسته است که به کلانتری بیایند و دخترشان را به خانه شان ببرند.


قاضی کشیک ساعات ۳ بامداد وی را به برادرهایش به نام‌های حسن و اسماعیل تحویل می‌دهد و آن‌ها نیز پس از تحویل گرفتن خواهر شان، یک ساعت بعد او را به محلی در چند کیلومتری سنندج برده و به طرز فجیعی به قتل رسانده‌اند.

این دو برادر پس از جنایت وحشتناک خودشان را به پلیس معرفی کردند و ادامه تحقیقات با بازداشت همسر سرگل و مرد خائن به پلیس تخصصی سپرده شده است. منبع: رکنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، قتل ناموسی ، اخبار حوادث سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قتل ناموسی اخبار حوادث ویروس کرونا در ایران سرگل حبیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بازنگری در حریم عمارت خسروآباد سنندج

مدیرکل ثبت آثار و حفظ و احیای میراث‌ معنوی و طبیعی کشور بر ضرورت بازنگری فنی حریم اثر تاریخی عمارت خسروآباد سنندج تاکید کرد و گفت: باید مطالعات لازم برای این محدوده در اسرع وقت انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، علیرضا ایزدی شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ ضمن بازدید از محدوده عمارت خسروآباد سنندج اظهار کرد: اجرای ضوابط اختصاصی حریم بناهای تاریخی یکی از نکات حائز اهمیت در حفظ و نگهداری بافت‌های تاریخی است.

وی افزود: باید حریم‌ها را با لحاظ اینکه مردم کمتر دچار آسیب شوند، اصلاح کنیم. مدیرکل ثبت آثار و حفظ و احیای میراث‌معنوی و طبیعی کشور با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های مربوطه به‌ویژه شهرداری سنندج در خصوص بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اعمال اصلاحات و بازنگری، عرصه و حریم قانونی آثار حفظ شود. در این بازدید مقرر شد مشاور واجد شرایط و صلاحیت کار در بافت‌های تاریخی تعیین و موضوع در کوتاه‌ترین زمان انجام شود. به گزارش ایمنا، عمارت خسروآباد در سنندج که با شماره ۱۴۹۱ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده، بنایی واجد ارزش‌های معمارانه است که به دلیل باغ و بنا در کنار هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کد خبر 748550

دیگر خبرها

  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان
  • ضرورت بازنگری در حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • حریم عمارت خسروآباد سنندج بازنگری شود