Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@13:39:32 GMT

جزئیات پیشنهاد باشگاه الریان به کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۷۶۶۶

جزئیات پیشنهاد باشگاه الریان به کی‌روش

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، کارلوس کی روش هفته گذشته از هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا کنار گذاشته شد اما مدت زمان بیکاری او ظاهراً زیاد طول نخواهد کشید.

باشگاه الریان قطر که این روزها به دنبال پیدا کردن جانشین «آگیره» سرمربی فعلی خود است، در نظر دارد کارلوس کی‌روش را به خدمت بگیرد.

روز گذشته بود که «برونو آندراده» خبرنگار شاغل در روزنامه «ابولا» و سایت «گل» برای اولین بار این خبر را رسانه‌ای کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آندراده اعلام کرده بود گزینه نخست الریان، «آبل فریرا» سرمربی پالمیراس بوده اما رئیس باشگاه پالمیراس با جدایی فریرا مخالفت کرده است.

به این ترتیب کارلوس کی روش به همراه «ویتور پریه‌را» و «وینچنزو مونتلا» دیگر مربیان مدنظر الریان بوده‌اند.

روزنامه «اوجوگو» پرتغال هم امروز در همین ارتباط ضمن تایید خبر مذاکره الریان با کی روش اعلام کرد احتمال اینکه مربی پرتغالی هدایت تیم الریان را بر عهده بگیرد و مجدداً به فوتبال آسیا برگردد زیاد است.

پربیننده ترین مراسم عروسی مهدوی‌کیا با حضور پرسپولیسی‌ها +عکس واکنش احساسی احمدی‌نژاد به درگذشت مارادونا +عکس رفتار عجیب تلویزیون با دختر ورزشکار ایرانی +عکس پنجره نقل و انتقالات استقلال کی باز می‌شود؟ حمله به محمود فکری در پیج اینستاگرامی باشگاه استقلال

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کارلوس کی روش کلمبیا سرمربی تیم فوتبال کارلوس کی روش کلمبیا الریان قطر باشگاه ورزشی تیم ملی فوتبال کلمبیا سهام عدالت کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه اول روزنامه های 4شنبه 12 اردیبهشت1403

23302

روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901579

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیشخوان روزنامه‌های ۱۲ اردیبهشت فارس
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • صفحه اول روزنامه های 4شنبه 12 اردیبهشت1403
  • روزنامه‌های ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!