Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:23:50 GMT

حذف مرحله سوم دور مقدماتی از لیگ برتر والیبال زنان

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۷۸۰۵

حذف مرحله سوم دور مقدماتی از لیگ برتر والیبال زنان

به گزارش ایرنا، بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران «جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» با حضور هشت تیم در دو گروه در حال پیگیری است که هفته اول دور مقدماتی لیگ برتر زنان در گروه الف، روزهای ۲۹ آبان، اول و سوم آذرماه با ۶ دیدار به صورت متمرکز در تهران برگزار شد.

مسابقات هفته نخست متمرکز گروه ب نیز روزهای ششم، هشتم و دهم آذرماه در اصفهان برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود مرحله مقدماتی این مسابقات به صورت متمرکز در سه هفته برگزار شد اما بنا بر درخواست مکرر تیم‌ها مبنی بر برگزار نکردن هفته سوم دور مقدماتی، کمیته برگزاری رویدادها تصمیم بر حذف هفته سوم این مسابقات در شهرهای بابل و شیراز گرفته است.

بنابراین هفته دوم لیگ متمرکز زنان از ۱۸ آذرماه با ورود تیم‌ها در گروه الف به شهر قزوین آغاز می‌شود و چهار تیم این گروه، در روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه ۲۰، ۲۲ و ۲۴ آذرماه در سالن شهید بابایی به مصاف یکدیگر می‌روند.

همچنین مسابقات گروه ب نیز از پنج‌شنبه ۲۷ آذرماه در سالن فدراسیون والیبال آغاز خواهد شد و در روزهای شنبه ۲۹ آذر و دوشنبه یکم دی‌ماه پیگیری می‌شود.

 پس از پایان مرحله مقدماتی، از هر گروه دو تیم برتر به مرحله نهایی صعود می‌کنند و این تیم‌ها در یک گروه دوره‌ای به صورت رفت و برگشت مسابقات خود را پیگیری خواهند کرد و در نهایت، جایگاه اول تا چهارم تیم‌ها بر اساس تعداد برد و امتیاز در جدول مشخص می‌شود. میزبان این مرحله از مسابقات، متعاقبا اعلام خواهد شد.

مسابقات تیم‌های پنجم تا هشتم، به صورت تک دوره‌ای در تهران برگزار خواهد شد تا جایگاه نهایی همه تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها نیز مشخص شود.

اکنون سایپا  و پیکان صدر نشین گروه‌های الف و ب هستند. 

برچسب‌ها لیگ والیبال زنان محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ والیبال زنان محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال لیگ والیبال زنان محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال اخبار کنکور تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ فرهاد قلی‌زاده گفت: مسابقات والیبال ساحلی با حضور ۲۱ تیم در دو رده نوجوانان و بزرگسالان به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد.
در این مسابقات تیم‌هایی از مازندران و گلستان و خراسان رضوی هم حضور داشتند.
وی افزود: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نائب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.
قلی زاده گفت: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • باید به سهمیه المپیک برسیم