Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر از 20 آذرماه نسبت به دریافت سوءپیشینه از دفاتر پلیس 10+ و الکترونیکی اقدام کنند.


بهروز ندایی آذر در جلسه هماهنگی ثبت‌نام داوطلبان شوراهای شهر و روستا در اردبیل اظهار کرد: براساس اعلام ستاد انتخابات کشور ثبت‌نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در زمانبندی مشخص اعلام شده که باید در موعد مقرر این کار انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: داوطلبان انتخابات شوراهای شهر برای رقابت در ششمین دوره این انتخابات که 28 خردادماه همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد، باید از 20 اسفند سالجاری تا 26 اسفند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: این ثبت‌نام به مدت یک هفته در فرمانداری‌ها انجام خواهد شد که به دلیل شرایط کرونا ضرورت دارد تدابیر لازم برای ثبت‌نام داوطلبان در موعد مقرر انجام شود.
ندایی افزود: داوطلبان انتخابات شوراهای روستا نیز از 16 فروردین ماه سال آینده تا 22 فروردین ماه 1400 فرصت ثبت‌نام دارند که این کار در مهلت تعیین شده انجام خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: براساس قانون انتخابات شوراها، یکی از مدارک مورد نیاز در هنگام ثبت‌نام داوطلبان ارائه گواهی عدم سوءپیشینه است که باید داوطلبان از هم اکنون به فکر تهیه این گواهی باشند.
ندایی اضافه کرد: داوطلبان شوراهای شهر از 20 آذرماه فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر پیشخوان و پلیس 10+ و همچنین دفاتر الکترونیکی قضایی نسبت به درخواست و دریافت گواهی سوءپیشینه اقدام کرده تا در زمان ثبت‌نام با مشکلی روبه‌رو نشوند.
وی ادامه داد: داوطلبان انتخابات شوراهای روستا نیز از 16 دی ماه فرصت دارند تا نسبت به دریافت گواهی سوءپیشینه اقدام کرده و با مراجعه به دفاتر پلیس 10+ همچنین دفاتر قضایی الکترونیکی و پیشخوان در این زمینه اقدام لازم را انجام دهند.
ندایی بیان کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه نیازی به استعفای داوطلبان شوراها نیست و تنها در زمان ثبت‌نام افرادی که براساس اطلاعیه وزارت کشور باید از سمت خود استعفا دهند، فرصت استعفا را خواهند داشت.
وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: به هیچ‌ وجه زمان ثبت‌نام برای داوطلبان شوراها تمدید نخواهد شد اما اگر بخشنامه‌هایی به خاطر کرونا و اطلاع‌رسانی در این زمینه وجود داشته باشد، قطعا در مهلت مقرر در این زمینه اقدام شده و اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل تصریح کرد: ما در استان اردبیل آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا را داریم که قطعا رفته به رفته تدابیر لازم و تمهیدات در این زمینه در فرمانداری‌ها و ستاد انتخابات استان اندیشیده خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی انتخابات شوراها انتخابات شوراهای شهر و روستا ستاد انتخابات استان انتخابات شوراهای استان اردبیل شوراهای شهر ششمین دوره خواهد شد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ولی پوری در مراسم روز ملی شورا‌ها گفت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا امروز مشاوران مسئولان اجرایی استان هستند امروز نقش شورا‌ها در تصمیم گیری‌ها بسیار مشخص است.   او ادامه داد: شورا‌های اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی هستند، زیرا به نقش مردم در تصمیم گیری برای تمامی نقاط کشور حتی روستا‌ها اشاره دارند.   ولی پوری اضافه کرد: نقش شورا‌ها در مسائل سیاسی هم بسیار مهم است. حدود یکسال دیگر قرار است انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در کشور برگزار شود و تا کمتر از دو هفته دیگر هم مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار می‌شود و ما در ستاد انتخابات استان به کمک شورا‌های اسلامی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز داریم.   معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز گفت: دور دوم انتخابات با حضور ۱۷ هزار نیروی آموزش دیده انجام می‌شود و به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی اجتماعی همه ما برای برگزاری هرچه بهتر آن وظیفه داریم.   ولی پوری گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متعلق به گروه خاصی نیست و صاحب اصلی آن مردم هستند. در انتخابات مردمی ایران دولت نقش مجری را دارد و برگزاری آن به عهده مردم است.

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد