Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از سایت fourfourtwo، کارلو آنجلوتی سرمربی تیم فوتبال اورتون گفته است، گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس خوش شانس است که می‌تواند از جردن پیکفورد بازیکن اورتون و نیک پوپ بازیکن برنلی به عنوان دروازه بان در تیمش استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ تیم اورتون و برنلی در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که سرمربی تیم ملی انگلیس این بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد و شاهد عملکرد خوب دروازه بان ۲ تیم بود.

پیکفورد در این دیدار موفق شد توپ کریس وود مهاجم برنلی را در موقعیت تک به تک مهار کند و در طرف مقابل "پوپ" نیز شوت خامس رودریگز را از گوشه دروازه بیرون کشید و همچنین به سیگوردسون مهاجم اورتون اجازه گلزنی نداد.

پیکفورد ماه گذشته با چند اشتباه پیاپی نیمکت نشین شد، اما آنجلوتی باردیگر به او اعتماد کرده است و اعتقاد دارد او در حال حاضر بهترین دروازه بان انگلیس است.

آنجلوتی در مورد پیکفورد گفت: جردن در این بازی واقعا خوب عمل کرد، او ۲ یا ۳ مهار عالی توپ داشت. پیکفورد این روز‌ها شرایط خوبی پیدا کرده است و مطمئنم با اعتماد به نفسی که به دست آورده است در ادامه نیز عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد.

او در مورد پوپ، دروازه بان برنلی گفت: ما می‌توانستیم در این دیدار پیروز باشیم، اما پوپ این اجازه را به ما نداد و به نظر من او یک ذخیره عالی برای تیم ملی انگلیس خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ جزیره دنیای فوتبال دروازه بان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم رقص و جمله جنجالی بهنام بانی وسط کنسرت

تصاویری از رقص بهنام بانی، خواننده پاپ در کنسرت اخیر خود، در فضای مجازی بازتاب پیدا کرده است./ viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • فیلم رقص و جمله جنجالی بهنام بانی وسط کنسرت
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم