Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@02:24:13 GMT

طرز تهیه توپک سیب زمینی با ژامبون و پنیر

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۸۰۹۲

طرز تهیه توپک سیب زمینی با ژامبون و پنیر

سلام به دوستداران آشپزی و انواع اسنک سیب زمینی به روش‌های مختلفی تهیه و سرو میشود که یکی از آن‌ها تهیه‌ی توپ‌های سیب زمینی میباشد که امروز شما را طرز تهیه‌ی این اسنک لذیذ آشنا میکنیم. توپ‌های سیب زمینی یکی از خوشمزه‌ترین و لذیذ‌ترین دستور‌های تهیه‌ی سیب زمینی است که یک اسنک و میان وعده‌ی بسیار عالی محسوب میشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما برای تهیه‌ی این اسنک به پنیر چدار و پارمزان، تخم مرغ، ژامبون و… نیاز دارید.

مواد لازم:

۴ برش ژامبون

در صورت لزوم ۲ فنجان روغن نباتی یا بیشتر

۳ فنجان سیب زمینی پوره شده

۱ فنجان پنیر چدار رنده شده

۲ قاشق غذاخوری پیاز ریز خرد شده

۱/۲ قاشق چای خوری فلفل تند، اختیاری

۲ عدد تخم مرغ بزرگ زده شده

۱ و ۱/۲ لیوان خرده نان

۲ قاشق غذاخوری پنیر پارمسان رنده شده

دستور پخت:

گام اول: یک قابلمه بزرگ را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا ​​گرم کنید. ژامبون را اضافه کرده و بپزید تا قهوه‌ای و ترد شوند، حدود ۶-۸ دقیقه. به یک صفحه که با حوله کاغذی و یا دستمال کاغذی پوشانده است منتقل کنید. کنار بگذارید. روغن نباتی را در یک انبار بزرگ یا اجاق هلندی با حرارت متوسط ​​گرم کنید.

گام دوم: در یک کاسه بزرگ، سیب زمینی‌های پوره شده، پنیر چدار و پارمزان، پیاز، فلفل تند و ژانبون را با هم مخلوط کنید. با استفاده از یک قاشق کوچک و یا اسکوپ بستنی، مخلوط را به شکل توپ‌های ۱/۴ تا ۱، ۱/۲ اینچ بچرخانید و حدود ۲۵ را تشکیل دهید.

گام سوم: با یک بار کار کردن، توپ‌ها را به تخم مرغ آغشته کرده، سپس در پانکو لکه دار کنید و به پالت فشار دهید. با کار در دسته ها، توپ‌ها را به اجاق هلندی اضافه کنید و تا زمانی که به طور مساوی طلایی و ترد باشد، حدود ۲-۳ دقیقه بپزید. به یک صفحه حوله کاغذی منتقل کنید. در صورت تمایل، بلافاصله سرو کرده و با پارمسان تزئین کنید.

منبع: آشپزی ها

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اسنک پنیر چدار ژامبون اسنک پنیر چدار ژامبون آشپزی سبک زندگی پارسی خبر سیب زمینی توپ ها تهیه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده نظامیان اسرائیلی هم به معترضان جنگ پیوستند

صدها خانواده نظامیان اسرائیلی که در نوار غزه در حال جنگ هستند، خواستار عدم حمله به رفح شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه عبری زبان معاریو در خبری در این رابطه اعلام کرد، 600 نفر از اعضای خانواده نظامیان اسرائیلی حاضر در غزه خواهان عدم تهاجم زمینی به رفح شدند.

به نوشته این رسانه، بیش از 600 نفر از اعضای خانواده نظامیان اسرائیلی حاضر در نوار غزه در نامه‌ای خطاب به یوآف گالانت وزیر جنگ اسرائیل و هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش از آنها خواستند حمله زمینی به رفح انجام نشود.

خانواده این نظامیان خطاب به گالانت و هالیوی گفتند: دیگر ما به شما اعتماد نداریم، ورد به رفح می‌تواند دام مرگباری باشد.

گفتنی است این درخواست از سوی خانواده‌های نظامیان صهیونیست در حالی اعلام می‌شود که بنیامین نتانیاهو بر عزم خود جهت ادامه جنگ پافشاری می‌کند.

محدودیت‌ها و تنگناهای رژیم صهیونیستی برای حمله به رفحبلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه داردرسانه عبری: ریاض اسرائیل را درباره هر حمله به رفح تهدید کردحمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شدطرح رژیم اسرائیل برای حمله به رفح اعلام شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانواده نظامیان اسرائیلی هم به معترضان جنگ پیوستند
  • یک دسر بهاری خوشمزه با توت فرنگی
  • عوارض مصرف زیاد پنیر
  • طرز تهیه دسر شکلاتی رژیمی، با خیال راحت دسر بخورید!
  • قابل توجه کسانی که هر روز پنیر می خورند
  • کاهش وزن با دو قاشق چایخوری از سرکه سیب
  • نفخ لوبیاها را چطور بگیریم ؟ ؛ طرز تهیه خوراک لوبیا | این غذا سرشار از آنتی اکسیدان است | فوت و فن خوشمزه‌تر شدن این غذای سالم و خانگی
  • (ویدیو) طرز تهیه کرپ سیب‌زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده
  • (ویدیو) طرز تهیه مرغ کنتاکی رستورانی به روش کی اف سی
  • هشدار به کسانی که هر روز پنیر میخورند