Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:45:24 GMT

استفاده از ۲۰ هزار کیت تشخیص سریع کرونا در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۸۱۰۴

استفاده از ۲۰ هزار کیت تشخیص سریع کرونا در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر منوچهر حبیبی در چهل و نهمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در بعد از ظهر شنبه برگزار شد اظهار کرد: برای آغاز دور جدید فعالیت مشاغل در سطح استان قزوین در جلسه روز دوشنبه تصمیم‌گیری و اعلام خواهد شد.

وی افزود: در شهرستان‌های آبیک و تاکستان نقاهتگاه آماده شده تا بیماران پس از طی روند درمانی در بیمارستان به این نقاهتگاه‌ها منتقل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: همچنین به زودی برای قرنطینه خانگی ۴۰۰ کپسول اکسیژن در اختیار بیماران کرونایی و گروه‌های درمانی قرار می‌گیرد.

حبیبی عنوان کرد: ۲۰ هزار کیت تشخیص سریع کرونا وارد قزوین شده که ۸۰ درصد آن به جمعیت شهری و ۲۰ درصد نیز به جمعیت روستایی اختصاص خواهد یافت.

وی تصریح کرد: کارگران واحدهای تولیدی در کانون اصلی خطر ابتلاء هستند و مدیران این واحدها باید به سلامت کارگران و کارمندان خود توجه کنند ضمن اینکه دستگاه‌های مرتبط هم باید بر این موضوع نظارت داشته باشد.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اضافه کرد: متأسفانه بیش از ۱۷ درصد مبتلایان از جامعه کارگران هستند و باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

این مسئول در پایان یادآور شد: بانک‌ها به هیچ وجه نباید در سامانه چکاوک بر روی چک‌ها اقدامی انجام دهند و اگر کسبه مصداقی در این رابطه دارند اعلام کنند تا برخورد لازم صورت بگیرد.

کد خبر 5088586

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر حبیبی قزوین معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین شیوع کرونا ویروس کرونا محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بارش باران کرمانشاه شهرکرد گرگان شهرستان کرج بوشهر معلولان لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت

احمد کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مسافران نوروزی در تعطیلات عید امسال در۸۳۲ اتاق این مجموعه اقامت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مجموعه اقامتی و آب درمانی این شهرستان دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر است.

کاظمی، تجهیز ویلاهای مجموعه به حوضچه خصوصی آب گرم و بهره مندی مسافران از یک سانس خصوصی آبگرم را از ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی آبگرم محلات در کنار چشمه آبگرم این شهرستان واقع شده است که ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

کاظمی توضیح داد: آب حوضچه‌ها و استخرهای مجموعه با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد دارای خواص بی‌شمار درمانی است که می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن آن اشاره کرد.

وی افزود: املاح موجود در آب گرم محلات دارای کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید هستند که برای درمان بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • تشخیص چند دقیقه‌ای سرطان با یک قطره خون
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • شناسایی ۳ نوع سرطان با یک قطره خون
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه