Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@12:52:42 GMT

پخش زنده قرعه کشی ایران خودرو با کیفیت HD

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۸۱۵۵

پخش زنده قرعه کشی ایران خودرو با کیفیت HD

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف بهره مندی از ظرفیت های موجود در مسیر شفاف سازی و اطلاع رسانی فرآیند قرعه‌کشی، اقدام به پخش زنده مراسم قرعه کشی از طریق پایگاه اینترنتی ikco.ir کرد.

‌به گزارش ایمنا به نقل از ایکوپرس- با توجه به استقبال مخاطبان از پخش زنده مراسم قرعه کشی نهمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو با کیفیت تصویر HD، این شرکت در صدد است تا پوشش زنده تصویری سایر رویدادها و مراسم را نیز از این طریق انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارایه تصویر با کیفیت و امکان خوانش اعداد و اطلاعات قرعه کشی به صورت شفاف، که همواره مورد خواست مخاطبان بوده، از ویژگی‌های این برنامه بود که رضایت آنان را در پی خواهد داشت.

گستره وسیع جامعه ذینفعان گروه صنعتی ایران خودرو، به استفاده از ابزارهای متنوع اطلاع رسانی ضرورت بخشیده و از این رو استفاده از ظرفیت موجود در سایت این شرکت برای پوشش زنده تصویری در دستور کار قرار گرفته است.

در این راستا، اطلاع رسانی برنامه‌های پخش زنده مراسم قرعه کشی و سایر رویدادها در دستور کار مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل گروه صنعتی ایران خودرو قرار دارد.

کد خبر 459689

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محصولات ایران خودرو ایران خودرو صنعت خودرو ثبت سفارش خودرو نتایج قرعه کشی ایران خودرو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ایران خودرو پخش زنده قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، بهنام خسروی افزود: این شرکت با درجه دانش بنیان یک، سالانه ۴۰۰ هزار اکسل گروه خودروهای پژو را برای شرکت ایران خودرو تولید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه هیدرو فورمیک هم در همین شرکت ساخته شده گفت: در این روش قطعه‌های فلزی با فشار سیال تغییر حالت می‌دهند.

به گفته وی : برای این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

معاون امور صنایع صمت استان گفت: پس از تحریم ها، شرکت پژو فرانسه از تحویل مستقیم این قطعه خودداری کرد که صنعتگران شهرکرد با کمک دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سه سال تحقیق و توسعه موفق به کسب دانش هیدرو فورمیک شدند.

گفتنی است، استفاده از مواد اولیه داخلی، ایجاد ارزش افزوده، قیمت به صرفه و کیفیت همتراز اروپا از مزیت‌های اکسل ایرانی است که سالانه مانع خروج حدود ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود. در دنیا این دانش نوین در صنایع هوا فضا و موشکی هم کاربرد بسیاری دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901618

دیگر خبرها

  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • قطع سهمیه خودرویی «مادران» و «فرسوده‌ها»؟
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران