Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عبدی کارشناس مسئول امور زنان آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر تداوم اجرای طرح‌های ملی استانی و منطقه‌ای در حوزه امور زنان از طریق فضای مجازی و گفت : امسال تمامی فعالیت‌ها و طرح‌های ملی به خصوص در فضای مجازی و سامانه شاد، اجرا می‌شود لذا هیچ برنامه و طرحی در این حوزه تعطیل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : بحران جهانی ویروس کرونا در کنار همه ناملایمات و سختی‌ها سبب بروز فرصت‌هایی در بخش‌های مختلف آموزشی و پرورش شده است. شیوه آموزش مجازی دانش‌آموزان و مربیان را در مسیر جدیدی قرار داده است و این حرکت مثبتی به شمار می‌رود دانش‌آموزان در حالی که در خانه هستند جریان یادگیری با روش‌های مختلف در فضای مجازی برای آن‌ها انجام می‌گیرد.

عبدی افزود: اولویت‌های حوزه امور زنان در اجرای برنامه‌ها با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبانی نظری سند تحول بنیادین و بیانات وزیر محترم آموزش و پرورش تنظیم می‌شود که بر همین اساس اجرای طرح‌های ملی که به استان ابلاغ شده است از اهم برنامه‌های اجرایی است.

بسته‌های حمایتی ویژه دانش آموزان وصول شد

بسته‌های حمایتی ویژه دانش آموزان با نیاز‌های ویژه استان کرمانشاه، پیرو توافق با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) از سوی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه وصول شد.

در راستای رایزنی‌های رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، بسته حمایتی ویژه دانش آموزان با نیاز‌های ویژه سطح استان که شامل ۲۰۰ بسته کوله پشتی و لوازم التحریر و ۲۰۰ پک بهداشتی ایام کرونا مورد نیاز دانش آموزان و خانواده‌های آنان، تهیه و جهت توزیع به این اداره تحویل گردید.

فرزاد سهیلی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه گفت: در گام اول در این توافق در سال جاری مقرر شد که ۲۰۰ بسته کوله پشتی و لوازم التحریر، ۲۰۰ پک بهداشتی مورد نیاز ایام کرونا جهت استفاده دانش آموزان با نیاز‌های ویژه‌های به اداره آموزش و پرورش استثنایی استان تحویل داده شود.

او افزود: از طریق نیاز سنجی بخشی از وسایل توانبخشی مورد نیاز دانش آموزان با نیاز‌های ویژه توسط اداره آموزش و پرورش استثنایی استان جمع بندی و به منظور اقدامات و پیگیری لازم از سوی ستاد مرکزی فرمان امام (ره) در تهران، در روز‌های آینده به اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان ارسال می‌شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش مجازی سال تحصیلی دانش آموزان اداره آموزش و پرورش استثنایی استان دانش آموزان با نیاز های ویژه حمایتی ویژه دانش آموزان استان کرمانشاه فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش با بیان اینکه در ابتدا ۱۶۰ مدرسه ابتدایی ناحیه یک، پس از برگزاری آزمون‌های خوشنویسی در کلاس درس، از هر کلاس یک دانش آموز خوشنویس را به اداره آموزش و پرورش ناحیه یک معرفی کردند گفت: بیش از ۶۰۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان دختر و پسر معرفی شدند.

امینی با بیان اینکه از بین آثار رسیده ۲۶۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان برگزیده شد که بصورت حضوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۶ به رقابت پرداختند گفت: این جشنواره در بین دانش آموزان پایه سوم تا ششم ناحیه یک برگزار شد.

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش  گفت: نتایج نهایی و نفرات برتر این جشنواره قبل از اتمام سال تحصیلی به مدارس اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات