Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بین ۲ نفر از جمهوری‌خواهان کنگره نیز «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی را پیروز انتخابات دانسته‌اند همچنین ۲۲۱ جمهوری‌خواه دیگر در مجلس نمایندگان و سنا که تقریا ۹۰ درصد از کل جمهوری‌خواهان کنگره را شامل می‌شود چیزی در این باره که چه کسی انتخابات را پیروز شده نگفته‌اند.

این گزارش نتیجه یافته‌های تحقیق روزنامه واشنگتن پست از تمامی ۲۴۹ عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان و سنا است که این تحقیق روز پس از ویدیوی ۴۶ دقیقه‌ای ترامپ در عصر چهارشنبه آغاز شد که طی آن رئیس جمهور مستقر در کاخ سفید مدعی شد که بایدن را شکست داده و با مطرح کردن ادعا‌های بی‌اساس گفت که نیرو‌های فاسد، نتیجه انتخابات را ربوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



واشنگتن‌پست در ادامه گزارش خود نوشت که تیمی از ۲۵ نفر از گزارشگران این روزنامه با دستیاران تمامی جمهوری‌خواهان از طریق ایمیل یا تماس تلفنی ارتباط برقرار کرده و از آن‌ها سه سوال ساده پرسیده شده است.

سوال نخست این بوده که چه کسی رقابت انتخابات ریاست جمهوری را پیروز شده است. سوال دوم این بودکه که آیا آن‌ها از تلاش‌های ادامه دار ترامپ درباره پیروز خود در انتخابات حمایت کرده یا با آن مخالف هستند و سوال سوم این بوده در صورتی که بایدن اکثر الکتورال کالج‌ها را پیروز شود، آیا شما وی را به عنوان رئیس جمهور منتخب مشروع خواهید پذیرفت.

این خبرنگاران همچنین اظهارات عمومی نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره را نیز طی هفته‌های اخیر جستجو کرده تا موضعشان درباره پیروزی بایدن را بدست بیاورند.

نتیجه این تحقیق هراس اغلب جمهوری‌خواهان از ترامپ و سیطره وی بر حزب را نشان می‌داد این در حالی است که ترامپ سومین رئیس جمهوری است که طی ۸۰ سال اخیر در انتخابات مجدد با شکست مواجه می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جوبایدن ترامپ جمهوری خواهان حزب دموکرات انتخابات آمریکا پارسی خبر جمهوری خواهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ درگیری جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به بهانه فلسطین

بیش از ۳۰ سناتور آمریکایی طرح کاخ سفید برای پذیرش پناهجوی فلسطینی از غزه را تهدیدی برای امنیت ملی این کشور دانستند؛ مخالفت گسترده جمهوری‌خواهان نشانگر رویکردی جدید برای حمله سیاسی به نامزدی بایدن پیش از برگزاری انتخابات آتی است.

دریافت 25 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ویدیو/ درگیری جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به بهانه فلسطین
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت