Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@22:10:02 GMT

لیگ فوتبال اتریش|برد پرگل سن پلتن با اسدی

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۸۴۰۳

لیگ فوتبال اتریش|برد پرگل سن پلتن با اسدی

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا اسدی هافبک ایرانی سن پلتن اتریش در هفته دهم بوندس لیگا اتریش توانست حضور در لیگ را تجربه کند.

او که دیرترین بازیکنی بود که به لیگ اتریش اضافه شده بود توانست در هفته دهم برای تیم خود نمایش خوبی را نشان دهد
سن پلتن در هفته دهم بوندس لیگا مهمان تیم آلتیش بود که با چهار گل سن پلتن برنده بازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا اسدی از دقیقه ۷۴ وارد زمین شد و توانست نمایش خوبی از خود در اولین بازی نشان دهد. 

او دو بار در دقایقی که به زمین رفت همبازیان خود را در موقعیت تک به تک قرارداد و در حضور او سن پلتن گل چهارم را هم به ثمر رساند.
سن پلتن با این برد با ۱۴ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اتریش فوتبال بوندس لیگا رضا اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از دور هشتم مرحله قهرمانی رقابت های لیگ یونان، فردا شب تیم فوتبال آ.ا.ک در تومبا استادیوم میهمان پائوک خواهد بود. در صورت پیروزی زرد و مشکی پوشان و توقف پاناتینایکوس، آنها می توانند در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمانی خود را قطعی کنند.

هفته قبل بود که در دیدار فینال گونه مسابقات، آ.ا.ک آتن توانست در استادیوم خانگی خود با سه گل از سد پاناتینایکوس عبور کرده و فاصله خود با این تیم را از عدد یک به چهار امتیاز افزایش دهد تا گام بزرگی به سوی قهرمانی بردارد.

سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آاک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آاک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آاک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آاک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

دیگر خبرها

  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو