Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@18:52:01 GMT

مخمصه عجیب برای دختر جوان!

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۸۶۸۶

مخمصه عجیب برای دختر جوان!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، به خاطر یک عشق و علاقه پوشالی و هیجانی که در ۱۳ سالگی به پسر دایی ام داشتم امروز دچار مشکلاتی شده ام که نه تنها ازدواج و آینده ام تحت تاثیر آن قرار گرفته است بلکه پسر دایی ام با انتشار تصاویر آن زمان خواستگارانم را فراری می‌دهد و مرا نیز تهدید به اسیدپاشی می‌کند چرا که .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

دختر ۱۹ ساله‌ای که به همراه مادرش و برای شکایت از تهدید‌های خطرناک پسر دایی اش وارد کلانتری سپاد مشهد شده بود در حالی که بیان می‌کرد یک اشتباه کودکانه در شش سال قبل، آینده ام را وارد مخمصه عجیبی کرده است به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: زمانی که در مقطع راهنمایی تحصیل می‌کردم به خاطر رفت وآمد‌های فامیلی و براساس افکاری کودکانه به عشق و ابراز علاقه پسر دایی ام پاسخ مثبت دادم و چنین احساس می‌کردم که من هم به او علاقه‌مند شده ام چرا که در آن سن و سال درگیر ماجرا‌های خیالی بودم و چنین تصور می‌کردم که پس از ازدواج خانه‌ای بزرگ در زیر یک کوه بلند برای خودمان می‌سازیم و من هر روز سوار بر اسب به تفریح و خوش گذرانی می‌پردازم و با «سامان» که مرا دوست دارد به خوشبختی می‌رسم. او هم که در آن زمان ۱۷ سال بیشتر نداشت شریک رویا‌ها و آرزو‌های من می‌شد و با حرف هایش برای من قصر طلایی می‌ساخت به همین دلیل حدود یک سال به طور پنهانی و به صورت تلفنی با هم ارتباط داشتیم و در این میان با همان افکار کودکانه چند عکس کنار هم گرفتیم تا به قول معروف خاطره‌ای از دوران عاشقی برایمان باقی بماند. مدتی بعد سامان مادرش را مجبور کرد از من خواستگاری کند، اما هر دو خانواده به شدت با ازدواج ما مخالفت کردند، زیرا عقیده داشتند من هنوز به سن ازدواج نرسیده ام و علاقه سامان به من فقط یک ماجرای هیجانی است. او نه تنها شغل و درآمدی نداشت بلکه حتی به خدمت سربازی هم نرفته بود. خلاصه بعد از یک سال تازه متوجه شدم که من در خیالات و رویا‌های ساختگی کودکانه به سر می‌بردم و حقیقت زندگی و ازدواج با آن چه در تصور من بود تفاوتی از زمین تا آسمان داشت. از سوی دیگر رفتار و حرکاتی را از پسر دایی ام دیدم که برایم قابل تحمل نبود. وقتی عاقلانه فکر کردم فهمیدم که من و سامان نه تنها به درد هم نمی‌خوریم و تفاهم اخلاقی نداریم بلکه از برخی خصوصیات اخلاقی و رفتاری او نیز تنفر داشتم.

این گونه بود که از خیالات بیرون آمدم و با یک تصمیم عاقلانه ارتباطم را با سامان قطع کردم و برای رسیدن به سعادت و خوشبختی همه حواسم را بر تحصیل متمرکز کردم و در یکی از رشته‌های مهندسی وارد دانشگاه شدم، اما سامان دست بردار نبود و مدام مرا تهدید می‌کرد که حق ندارم با کس دیگری جز او ازدواج کنم. کار به جایی رسید که سامان خواستگارانم را نیز تهدید می‌کرد و آن‌ها را فراری می‌داد. حتی یکی از خواستگارانم را تهدید به قتل کرده بود. او با انتشار تصاویر شخصی من در شبکه‌های اجتماعی با آبروی من بازی می‌کند و مدعی است که با من رابطه غیراخلاقی دارد.

بیشتر بخوانید:

ماجرای‌همسرکشی‌با ۱۲ ضربه چاقو!

مزاحمت‌ها و تهدید‌های او به جایی رسید که چند روز قبل وقتی قرار بود مراسم بله برون با یکی از خواستگارانم برگزار شود که همکلاسی ام بود، سامان تصاویری را که در ۱۳ سالگی با هم گرفته بودیم، برای خواستگارم فرستاد و ادعا کرد سال هاست با من رابطه غیراخلاقی دارد و این گونه او را از ازدواج با من منصرف کرد. حالا هم دوباره تهدیدم می‌کند که اگر جز او با فرد دیگری ازدواج کنم، زندگی ام را با اسیدپاشی نابود می‌کند به همین خاطر نه تنها با تهمت‌های ناروایش آبروی مرا برده است بلکه ... شایان ذکر است پرونده شکایت این دختر جوان با صدور دستوری از سوی سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) به کارشناسان زبده دایره مددکاری اجتماعی سپرده شد تا مورد بررسی‌های دقیق قضایی و روان شناختی قرار گیرد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

منبع: خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث سرگذشت زندگی پسر دایی ام نه تنها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد که سامان قدوس را در لیست بازیکنان خود دارد از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل تیم رده سیزدهمی فولام قرار می‌گیرد.

سامان قدوس که در پنج هفته گذشته لیگ برتر به طور کامل دور از ترکیب و حتی نفرات تعویضی برنتفورد انگلیس بوده و روی نیمکت نشسته، امیدوار است پس از مدت‌ها شانس بازی مقابل فولام را به‌عنوان یار جانشین به دست بیاورد.

هافبک ایرانی برنتفورد در حالی دور از ترکیب امروز تیمش مقابل فولام است که آخرین بازی خود را یک ماه و پنج روز قبل در لیگ برتر با حضور تعویضی برابر منچستر یونایتد انجام داد.

قدوس در فصل جاری لیگ برتر انگلیس 18 بازی انجام داده که موفق شده یک گل به ثمر رسانده، اما پس از جام ملت‌های آسیا دیگر فرصت قرار گرفتن در ترکیب و درخشش را به دست نیاورده است.

تیم فوتبال برنتفورد با 9 پیروزی، 8 مساوی و 18 شکست در این فصل 35 امتیازی و تیم شانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس است که در صورت برتری یا تساوی مقابل فولام به طور قطعی از خطر سقوط نجات پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود
  • (ویدئو) صحنه عجیب خوردن خرچنگ با چنگال خود خرچنگ توسط دختر چینی!
  • شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • عنکبوتی به نام رامبد جوان ! | همه نامگذاری های عجیب جانوران
  • پادشاهی در تهران که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • پادشاهی که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • سامان قدوس از قطر متنفر است!
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد