Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم اسدی گفت: پرسپولیس روند رو به رشد دارد و خود را به بالای جدول نزدیک کرد که خیلی خوب است. از طرفی باخت و گل خورده نداشتیم. همه این ویژگی ها با توجه به شرایط سخت برای فینال لیگ قهرمانان آسیا مهم است.

استحکام دفاعی و انسجام خط میانی برگ برنده پرسپولیس

وی ادامه داد: استحکام دفاعی و انسجام خط میانی پرسپولیس کاملا مشخص و برگ برنده پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه هافبک‌های جنگنده و دونده‌ای داریم وخط حمله خوبی هم خواهیم داشت، تاکید کرد: این اتفاق با تجربه بیشتر به دست می‌آید و بازیکنان با تجربه و اعتماد به نفس بیشتر، قابلیت خودشان را نشان خواهند داد. بازیکنان باید به دنبال کاریزمای خاص خودشان باشند. می‌بینم که یحیی هم این بستر را برای همه بازیکنان و به ویژه جوان‌ها فراهم می‌کند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره شرایط تیم برای لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: پرسپولیس باید حواسش به لیگ برتر باشد. از طرفی حریف پرسپولیس این امکان را دارد که با بهترین تیم های قاره بازی کند و خودش را در اوج امادگی ذهنی و فنی نگه دارد ولی پرسپولیس باید تلاش کند خودش را برای آن روز به نقطه اوج برساند. البته روی دیگر سکه این است که فشار و استرس بازی با رقبای سخت تر، باعث خستگی بیشتر می‌شود و این هم می‌تواند امتیازی برای پرسپولیس باشد. به طور کلی من با خوشبینی منتظر آن روز هستم. برای من غیر از این که پیشکسوت و هوادار پرسپولیس هستم به عنوان یک ایرانی باعث افتخار است که این جام به ایران بیاید.

وی تاکید کرد: من با روندی که در مجموعه باشگاه و تیم پرسپولیس می‌بینم، بسیار امیدوارم پنجمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس در لیگ را همراه با قهرمانی آسیا ببینم.

ابراهیم اسدی درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ برتر به ویژه دربازی با شهرخودرو، خاطر نشان کرد: پرسپولیس مزد برتری خودش را گرفت. یک بازی تاکتیکی ارایه شد. من طرفدار بارسلونا هم هستم. یادم می‌آید یکی از اصولی که گواردیولا روی آن تاکید زیادی داشت، این بود که در هر منطقه‌ای توپ را از دست دادند باید پرس را از همان‌جا برای پس گرفتن توپ انجام بدهند. در بازی با شهرخودرو دیدم پرسپولیس هم در حال انجام همین کار است. به محض از دست رفتن توپ، دو سه بازیکن از همان منطقه برای گرفتن توپ اقدام می‌کنند. اجرای همین مساله کار آسانی نیست. برنامه و تاکتیک می‌خواهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس بازیکن سابق پرسپولیس تیم پرسپولیس ابراهیم اسدی پرسپولیس بازیکن سابق پرسپولیس ابراهیم اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین با عبور از الهلال به فینال رسید

العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش مشرق، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ تیم فوتبال الهلال عربستان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۴ بر ۲ العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود دارند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه ٣ بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد.

این برتری تنها ٨ دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود.

الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید