Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@15:28:43 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۸۹۱۷

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ۱۵ آذر ماه با اشاره به اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد ماه ۱۴۰۰ گفت: بر اساس این اطلاعیه ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۱۹ اسفند ۹۹ آغاز خواهد شد برای مدت ۷ روز ادامه خواهد یافت همچنین ثبت نام داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی روستا و نیروهای عشایری نیز از روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده و به مدت ۷ روز ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شرکت داوطلبان در انتخابات شوراها منوط به عدم سوء پیشینه( که سه ماه از آن نگذشته باشد) است خاطرنشان کرد: داوطلبان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهرها می‌توانند از تاریخ ۲۰ آذر ماه با حضور در دفاتر خدمات قضایی و یا پلیس به علاوه ۱۰ و یا از طریق سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی نسبت به دریافت عدم سوء پیشینه خود اقدام کرده و در هنگام ثبت نام آن را ارائه دهند.

نزاع با سلاح شکاری در«دره‌شهر» سه مصدوم بر جای گذاشت

محمد سهراب‌زاده دادستان دره شهر گفت: در یک نزاع دسته جمعی سه نفر بر اثر تیراندازی با سلاح شکاری مصدوم و ضاربان این درگیری سریعا از محل متواری شدند؛ در همان دقایق اولیه با حضور نیروی انتظامی و دستور دادستانی پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ضاربان این درگیری شناسایی و کار دستگیری آنها توسط نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی در حال انجام است؛ همچنین حال سه مضروب این درگیری مساعد اعلام شده است.

صدور مجوز تردد برای وسایل نقلیه با معرفی نامه فرمانداری صادر می‌شود 

سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: صدور مجوز تردد برای وسایل نقلیه شخصی در شهرهای قرمز و نارنجی فقط با معرفینامه از سوی فرمانداری صرفا برای کارکنان دولت امکان پذیر است. 

وی با اشاره به تمدید محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی یک هفته‌ای در شهرهای قرمز و نارنجی توسط ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: صدور مجوز تردد برای وسایل نقلیه شخصی در شهرهای قرمز و نارنجی فقط با معرفینامه از سوی فرمانداری صرفا برای کارکنان دولت امکان پذیر است و در غیر اینصورت هیچگونه مجوزی صادر نمی‌شود.                  

انتهای پیام/ 970877

منبع: فارس

کلیدواژه: استان ایلام ایلام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیروی انتظامی محمد سهراب زاده دادستان دره شهر مصدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند

«حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از لحاظ اهمیت تفاوتی بین مرحله اول و دوم انتخابات وجود ندارد.

وی بیان کرد: مردم باید در دور دوم انتخابات مجلس نیز پای صندوق‌های رأی بیایند تا تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده مجلس دوازدهم مشخص شود. افرادی که به هر دلیل در مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم در انتخابات شرکت نکردند، این بار می‌توانند جبران کرده و در انتخابات مشارکت داشته باشند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی در حوزه‌هایی که به دور دوم رفته بسیار مهم است، تصریح کرد: امیدواریم در دور دوم انتخابات مجلس، مردم به داوطلبانی رأی دهند که بتوانند در مجلس دوازدهم منشأ اثر باشند و روحیه تحول‌گرا داشته باشند.

وی تاکید کرد: لازمه شکل‌گیری یک مجلس قوی این است که ۴۵ نماینده باقی مانده مجلس دوازدهم نیز افرادی شایسته و توانمند باشند.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فراهم کردن فضای تبلیغات برابر برای رقابت سالم داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات نکته مهم دیگری است که باید مدنظر قرار گیرد، گفت: تعداد داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس دو برابر تعداد کرسی‌های باقیمانده یعنی ۹۰ نفر است و بر این اساس، امکان فراهم کردن فضاهایی برای رقابت این داوطلبان با یکدیگر بسیار راحت‌تر از مرحله اول است. صدا و سیما و مابقی رسانه‌ها باید در این زمینه فعال باشند تا اصل رقابت سالم به خوبی محقق شود.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به ضرورت تأمین سلامت و امنیت دور دوم انتخابات مجلس، تاکید کرد: یکسری اشکالات در مرحله اول انتخابات مجلس در برخی از حوزه‌های انتخابیه از جمله ثبت رأی با کد ملی دیگران مطرح شد که در مرحله دوم انتخابات مجلس باید از اشکالاتی از این دست جلوگیری شود.

کد خبر 6085438 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود و پرهیز از گسترش درگیری بود
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • درخواست رستمی برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود