Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - اپل به نکته اشاره کرد که اپ ShareTheMeal (متعلق به برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد) نه تنها از نظر فرهنگی تاثیرگذار بود، بلکه حقیقتا در زندگی دیگران تفاوت را رقم زد «به طوری که بیش از 87 میلیون وعده غذایی تا این تاریخ از طریق آن توزیع شده است».
اپل برگزیده بهترین اپلییکیشن‌های سال 2020 خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چیزیست که اپل «بهترین‌های 2020 اپ استور» نامیده است و، برخلاف گوگل (که لیستی مشابه با این دارد)، اپل این لیست را به «15 اپ و بازی جالبی که در سال 2020 الهامبخش دنیا بوده‌اند» محدود کرده است. لازمه قرار گرفتن در لیست اپل این است که اپها و بازی‌ها از نظر «تاثیر مثبت، مفید بودن و اهمیت فرهنگی» قابل توجه باشند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، بهترین اپ سال آیفون Wakeout بود، که یک ورزش نرمش و ورزش برای افراد دارای مشغله زیاد است. این اپ برای آیفون، آیپد و اپل واچ کار می‌کند. اپ سال اپل برای آیپد هم Zoom برای چت ویدئویی بود.
 
اپلیکیشن سال اپل تی‌وی +Disney، و اپ سال مک هم Fantastical بود که توسعه‌دهنده آن Flexibits است. این یک اپ تقویم است که بر روی دستگاه‌های مختلف، شامل MacOS، آیپد، آیفون و اپل واچ، کار می‌کند. اگر شما به دنبال گزیده اپل برای بهترین اپ اپل واچ سال می‌گردید، پاسخ شما اپ آرامبخشی Endel است.
 
Genshin Impact برنده بهترین «بازی سال» از سوی هم اپل و هم گوگل در سال 2020 شد، که نشانه اقبال جهانی به این بازی است. اپل آن را گیم سال اپل نامید، و گوگل آن را گیم سال برای تمام اندروید لقب داد. گیم آیپد سال Legends of Runterra بود.
 
بازی سال اپل تی‌وی آنگونه که اپل اعلام کرده  Dandara Trials of Fear بود. اپل بازی Disco Elysium را گیم سال برای Mac نامید. و Sneaky Sasquatch به عنوان بازی سال Apple Arcade در سال جاری معرفی شد.
 
اپل همچنین اپلیکیشن‌های Shine، Explain Everything Whiteboard و Caribu را به عنوان دارای تاثیر فرهنگی چشمگیر برای پلتفرم‌های موبایل دانست. همچنین این شرکت باری دیگر خاطرنشان کرد که چگونه Pokemon GO تاثیرگذاری چشمگیری داشته است، که امسال دلیل آن انتقال موفق این بازی از یک گیم اجتماعی بیرون از خانه به یک گیم دارای کاربری ترکیبی با تجربیات فراوان درون خانه‌ای بود.

اپل همچنین به نکته اشاره کرد که اپ ShareTheMeal (متعلق به برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد) نه تنها از نظر فرهنگی تاثیرگذار بود، بلکه حقیقتا در زندگی دیگران تفاوت را رقم زد «به طوری که بیش از 87 میلیون وعده غذایی تا این تاریخ از طریق آن توزیع شده است».
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اپلیکیشن اپ نرم افزار آیفون آیپد اپ استور سال اپل سال 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان اظهار کرد: بعد بازی آخرمان مقابل فولاد سعی کردیم مثل همیشه تیم را آماده کنیم و سعی کردیم بچه‌ها را توجیه کنیم که تمام کردن یک کار خیلی مهم‌تر از شروع کردن آن است. تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بچه‌ها باید به این نتیجه رسیده باشند که لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند. این وظیفه ما را سنگین می‌کند که بهترین عملکرد را داشته باشند. داشتن انگیزه در بازی‌های آینده برای ما در اولویت است و غیر از مسائل فنی، داشتن انگیزه و تمرکز کامل برای ما مهم‌ترین قسمت قضیه است و لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم و هر بازی باید برای ما حکم فینال را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی
  • دیدنی‌های رایگان دبی؛ معرفی تفریحات رایگان دبی
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • هرآنچه درباره نسل ششم آیپد ایر می‌دانیم
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!