Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ رئال مادرید در روز پنج‌شنبه گزارشی از وضعیت اقتصادی باشگاه در دوران پساکرونایی را منتشر کرد و نشان داد که این باشگاه عملکرد مالی خود را با تمام اتفاقاتی که دوران شیوع بیماری رخ داده کنترل کرده است.

باشگاه رئال مادرید پس از 40 سال هیچ خریدی در تابستان انجام نداد تا بتواند بودجه خود را حفظ کند و برای تابستان 2021 برنامه ریزی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه اعلام کرد که سرمایه خالص این فصل خود را با 533 میلیون یورو و با تراز مثبت 125 میلیون یورو بسته است.

در روزهایی که تمام باشگاه‌های اروپا با مشکل اقتصادی در دوران کرونایی دست و پنجه نرم می‌کنند، رئال مادرید بودجه خود را 300 میلیون یورو کاهش داد و با 617 میلیون یورو فصل خود را پیش برد.

مارکا گزارش داده که طرفداران باید بدانند که خریدهای کهکشانی‌ها به سرعت اتفاق نمی‌افتد اما این باشگاه توانسته خیلی زود با واقعیت کنونی فوتبال سازگار شود.این رسانه در ادامه نوشت که اگر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازسازی شود و این باشگاه بتواند درآمد کسب کند، درآمد خود را بسیار زیاد افزایش دهد.

از طرف دیگر بارسلونا،‌ حریف اصلی رئال مادرید شرایطی کاملاً برعکس دارد و از لحاظ مالی بسیار زیاد در مضیقه است. این باشگاه که به گفته رسانه‌های اسپانیایی در مرز ورشکستگی قرار دارد، تاکنون هزار میلیون یورو بدهی گزارش داده است. باشگاه آبی‌اناری با مدیریت بارتومئو که مجبور به استعفا شد یکی از متضررترین تیم‌های پساکرونایی بوده و وضعیتی بسیار وخیم دارد.

مارکا گزارش داده که با توجه به شرایط بارسلونا که این باشگاه هنوز نمی‌داند می‌تواند حقوق بازیکنان فعلی خود را در ماه ژانویه بپردازد، می‌خواهد برای خرید بازیکنانی چون لائوتارو مارتینز، ممفیس دپای، اریک گارسیا و حتی بازگشت نیمار برنامه‌ریزی کند.

وضعیت مالی بارسلونا به گونه‌ای است که نمی‌توان خیلی از اخبارهای رسانه‌ها مبنی بر خرید بازیکنان گران‌قیمت را جدی گرفت. در روز 5 بهمن، انتخابات ریاست باشگاه بارسا برگزار می‌شود و باید دید که مدیریت جدید می‌تواند مشکلات مالی و اقتصادی این تیم را حل و فصل کند؟

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1082884 برچسب‌ها رئال مادرید بارسلونا تراز مالی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئال مادرید بارسلونا تراز مالی رئال مادرید میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در صورت گلزنی مجدد لواندوفسکی و عبورش از 25 گل مجددا باید به بایرن 1.25 میلیون یورو پرداخت کند. 

آمار گلزنی روبرت لواندوفسکی متوقف نمی‌شود. سه گلی که دیشب مقابل والنسیا به ثمر رساند، تعداد گل‌های او در این فصل را به 23 رساند، یعنی 10 گل کمتر از 33 گل فصل گذشته. مهاجم لهستانی در مجموع برای بارسا در این دو سال 56 گل به ثمر رسانده و تنها 4 گل تا مساوی شدن با رکورد 60 گل یوهان کرویف فاصله دارد.

اگر رکورد گلزنی لوا امسال از 25 بیشتر شود، بارسا را ​​مجبور به پرداخت پاداش به بایرن مونیخ می‌کند. بارسا در تابستان 2022 با پرداخت 45 میلیون یورو ثابت به باشگاه آلمانی، علاوه بر متغیرهای 5 میلیونی، لوا را به خدمت گرفت. با 25 گل در هر فصل، بارسا باید 1.25 میلیون یورو به بایرن بدهد و ستاره لهستانی هنوز 5 بازی دیگر تا پایان فصل در پیش دارد. 

دیگر خبرها

  • رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در شروع۱۴۰۳/ تراز تجاری با و بدون نفت مثبت شد
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین/ تراز تجاری مثبت ماند
  • صادرات ۴.۱ میلیارد دلاری نفت/ تراز تجاری مثبت شد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • سهمیه ارز حج ۱۴۰۳؛ تفاوت ۱۰ میلیونی یورو دولتی و آزاد
  • با وینیسیوس، در آستانه صعود به فینال
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد