Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه تراکتور در اقدامی مثبت محل بازی‌های خانگی خود را به ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی انتقال داد.

به گزارش شریان نیوز،انتقال بازی‌های خانگی تیم فوتبال تراکتور به ورزشگاه شهید قاسم  سلیمانی که محل باشگاه نیز در آن قرار دارد، تصمیم بسیار خوبی است که می‌تواند با مدیریت حرفه ای‌تر تاثیر مثبتی روی بازی‌های این تیم تبریزی در شرایط کرونایی که هواداران را در کنار خود ندارد، داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رسیدگی به چمن ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی با توجه به ماهیت خصوصی آن در شرایط بسیار بهتر و حرفه‌ای تری نسبت به ورزشگاه یادگار امام صورت می‌پذیرد. مسئولان چمن ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی حتی در بین ۲ نیمه نیز به ترمیم بخش‌های آسیب دیده چمن می‌پردازند و در شرایطی که به دلیل بارش برف و نبود کاور روی چمن ورزشگاه، بازی تراکتور با سپاهان در یادگار لغو شد، مسئولان ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی در فصول سرد سال، همواره پس از پایان بازی و ترمیم چمن، برای نگهداری از آن، از کاور استفاده می‌کنند.

امتیاز میزبانی تراکتور در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی 

یکی دیگر از مهمترین نکات مثبت این تصمیم، انجام بازی در زمینی است که بازیکنان در طول هفته در آن تمرین می‌کنند. به این ترتیب بازیکنان می‌توانند در محیطی که به آن عادت کرده و با فضای آن احساس نزدیکی بالایی دارند، بازی کنند. بدون شک این موضوع می‌تواند نوعی امتیاز میزبانی به شمار برود.

با توجه به محیط ورزشگاه فعلی، تجهیز سکو‌ها با پرچم‌های بزرگ و نماد‌های باشگاه تراکتور بسیار راحت‌تر از ورزشگاه قبلی است. محیط جغرافیایی که ورزشگاه یادگار در آن قرار داشت، این کار را بسیار دشوار کرده بود، ضمن اینکه سکو‌های این ورزشگاه برای تجهیز، بسیار پر تعداد بود. باشگاه تراکتور در ورزشگاه شهید سردار قاسمی می‌تواند به سبک باشگاه‌های خارجی، سکو‌ها را با پرچم‌های بزرگ، تصاویر هواداران و نماد‌های ویژه باشگاه به رنگ سرخ آراسته و فضای میزبانی بیشتری را در بازی‌های خانگی ایجاد کند.

مدیریت بخش صدای ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی نیز از دیگر نقاط قوت آن است. در این ورزشگاه، باشگاه تراکتور می‌تواند مدیریت بیشتر و بهتری روی صدا‌های پخش شده در ورزشگاه که بیشتر مربوط به صدای ضبط شده هواداران است، داشته باشد. مدیریت خوب و حرفه‌ای این بخش می‌تواند از نظر روانی تاثیر مثبت زیادی روی بازیکنان تیم داشته باشد.

منبع: شریان

کلیدواژه: ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال

دریافت 40 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت - در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 6094424

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • عکس‌| هواداران تراکتور ورزشگاه را پر نکردند!
  • وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی