Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید هادى زشتى:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام به یگانه منجى عالم بشریت، آن فرمانده کل عملیات رزمندگان اسلام که یارى‌دهنده مستضعفین و درهم کوبنده مستکبرین و برافرازنده پرچم لا اله الا الله محمد رسول‌الله در تمامى جهان است و نایب بر حق او امام امت و درود و سلام بر رزمندگان جان بر کف جبهه‌هاى نبرد که به نثار خون خویش چگونه زیستن و چگونه مردن به ما مى‌آموزد و درود و سلام بر مردم همیشه در صحنه که به حقیقت  پشتیبان واقعى رزمندگان هستند.

خدایا! شهادت در راهت را نصیب من بگردان به حق قرآنى که بر رسولت نازل گردید. 

 الهى! چگونه  مى‌توانم آسوده باشم و در خانه  بمانم و مردن در بستر برایم ننگ است پس شهادت بهترین راه برای من است.

من آگاهانه در این راه قدم نهاده‌ام و بدانید که خون سرخ شهیدان همیشه در طول تاریخ  ندا سر می‌دهد که علیه ظلم و تجاوز برخیزید؛ ما باید خون  بدهیم تا اسلام عزیز با ظهور مهدى (عج) پیروز شود.

دشمنان خصوصا صدام بداند که ما به زودی انتقام خون تمام شهیدان را خواهیم گرفت و صدام به درک خواهد رفت همانطور که شاه را به زباله دان تاریخ انداختیم.

 اى ملت قهرمان ایران خداوند پشتیبان شماست و بر شما منت نهاده و شما را برگزیده تا دین او را بر روى زمین حاکم کنید و زمینه را براى ظهور امام زمان(عج) آماده سازید تا مستضعفان بر مستکبران پیروز گردند شکر این نعمت را به جاى آورید و بدانید که قیام شما دنباله قیام کربلا است.

پدر و مادران فرزندان خود را به گونه‌اى تربیت کنید که شیران روز و زاهدان شب باشند آنها را به جبهه بفرستید و برایشان آرزوى شهادت کنید زیرا شهادت یک فرد باعث سرافرازى خانواده او در روز قیامت مى شود.

اى مادرم اى جگرگوشه و اى پاره بدنم از تو خواهشى دارم امیدوارم بپذیرى و مرا ببخشى خواهشم آن است که هر خطایى در حق تو مرتکب شدم عفو کرده و سرنماز براى این گناهان از خدا برایم طلب آمرزش نمایى، از خدا بخواه تا شهادت در راهش را نصیب من گرداند و خون ناقابلم را از من همچنین از شما پذیرا باشد، آخرین سخن من به تو این است که مرا حلال کنى و ببخشى زیرا اگر تو مرا نبخشى دیگر شهید نیستم.

برادرانم گوش به فرمان امام و پشتیبان روحانیت متعهد باشید و راه سعادت‌بخش حسین(ع) را ادامه دهید، على‌وار زندگى کرده و همه را تشویق کنید در راه اسلام قدم برداشته از شهادت نهراسند.

خواهرانم وقتى که خبر شهادت مرا شنیدید زینب وار رفتار کرده و تبلیغ کنید.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید شهادت اسلام ولي فقيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: جانباز ۷۰ درصد  عبدالزهرا سیلاوی  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: جانباز  سرفراز عبدالزهرا سیلاوی در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و  در ۲۵  آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب  به درجه جانبازی نائل آمد و در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: پیکر مطهر این جانباز شهید روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان و فرماندهان نظامی از مقابل منزل شهید واقع در اهواز کمپلوی جنوبی خیابان باهنر بین انقلاب و بنی هاشم  پلاک ۷۵ تشییع و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز، به خاک سپرده خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • کارگران بازوان توانمند اقتصاد کشور هستند