Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلام یادگاری روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این هزینه ها در راستای ارتقا و تجهیز، تعمیر، بازسازی مراکز درمانی در شهرستان‌ شوط صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین خیّران شهرستان شوط بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی سرمایه ای و لوازم مصرفی جهت تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی خریداری و اهدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: دستگاه‌های سونوگرافی، رادیولوژی دیجیتال و سه دستگاه ونتیلاتور از جمله اقلام خریداری شده است.

به گفته یادگاری، در سال جاری نیز با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ و ضرورت مراقبت از بیماران بدحال و دارای علایم تنفسی ۱۳ عدد کپسول اکسیژن طبی برای مرکز درمانی بیمارستان شهدای شوط خریداری شد.

منطقه آزاد ماکو دارای سه بیمارستان در سطح سه شهرستان ماکو، شوط و پلدشت است.

منطقه آزاد ماکو در آذربایجان‌غربی به لحاظ محدوده جغرافیایی شامل شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و شهر مرزی بازرگان بوده و در منتهی الیه شمال‌غرب کشور واقع است؛  مساحت این منطقه حدود پنج هزار کیلومتر مربع و جمعیت آن بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، حدود ۲۰۰ هزار نفر است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو شوط بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو شوط بهداشت و سلامت آذربایجان غربی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو شوط بهداشت و سلامت اخبار کنکور منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 

فرزاد نقی پور سرپرست مدیریت درجذب سرمایه گذاری در مناطق ازادماکو درگقتگوی اختصاصی باخبرنگارما بااشاره به سرعت شتاب در معرفی پتانسیلها و جاذبه های ماکو در بازارهای جهانی اظهارداشت ؛  با رونمایی از این ۳۰ بسته جدید و ۲۰ بسته جدید حوزه گردشگری که در نمایشگاه گردشگری رونمایی شد با ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری سال گذشته در مجموع تعداد بسته های سرمایه گذاری این منطقه به ۱۶۰ بسته افزایش یافت.
وی با اشاره به ارزش ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری اظهار داشت: این بسته ها به ارزش  بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان رونمایی می شود.
نقی پور با بیان اینکه نمایشگاه ایران اکسپو، یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی کشورمان محسوب می شود،  اظهار داشت: ترسیم دورنمای آینده ماکو با اجرای چندین پروژه مهم منجمله رویداد دهکده لجستیک اکو که با حضور نمایندگان کشورهای عضو اکو برگزار می شود از جمله برنامه های نمایشگاه توانمندی های صادراتی تهران است.
وی اضفه کرد:  برگزاری نشست های تخصصی و موضوعی با نمایندگان شرکتهای خارجی حاضر و بازدید کننده از نمایشگاه جهت ارائه بسته‌های سرمایه گذاری منطقه از دیگر برنامه‌های کاری این سازمان در نمایشگاه مزبور می باشد.

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند