Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رسیدگی به این پرونده از سال گذشته با گزارش قتل زن جوانی در بیمارستان آغاز شد. خواهر این زن که در بیمارستان حضور داشت به مأموران پلیس گفت: خواهرم سیما با همسرش رضا اختلاف داشتند و فقط به‌خاطر دو فرزندشان از شوهرش جدا نمی‌شد. امروز قرار بود به خانه من بیاید وقتی نیامد نگران شدم و با او تماس گرفتم که زنی تلفن همراهش را جواب داد و گفت که سیما حالش خوب نیست و در یک قبرستان افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسرعت به آنجا رفتم و دیدم خواهرم نیمه‌جان روی زمین افتاده است بلافاصله او را به بیمارستان رساندم اما چند ساعت بعد فوت کرد. پزشکان علت مرگ را خونریزی مغزی اعلام کردند. بعد از آن هرچه با رضا تماس گرفتم جواب نداد و اطمینان دارم که او در قتل خواهرم نقش داشته و از او شکایت دارم.
پس‌از اظهارات خواهر مقتول، رضا به اداره آگاهی احضار شد و گفت: من از مرگ همسرم اطلاعی نداشتم. سیما گاهی به قبرستانی که در یک امامزاده است می‌رفت. ممکن است آنجا اتفاقی برایش افتاده باشد. البته همسرم سابقه خودکشی هم داشته است. البته روز قبل از مرگش هم پیامکی برای خواهرم فرستاده و از او حلالیت طلبیده و بچه‌ها را به او سپرده است.
اما خواهر سیما چند روز بعد زنی را که تلفن همراه خواهرش را در قبرستان پاسخ داده بود، پیدا کرد و او را نزد مأموران برد. این زن به پلیس گفت: من در قبرستان بودم که دیدم زن جوانی روی زمین افتاده به قصد کمک به سمتش رفتم. آن اطراف مردی کمی دورتر ایستاده بود و خیلی مشکوک نگاه می‌کرد من قیافه آن مرد را به یاد ندارم اما مطمئنم که حواسش به زن جوان بود.
این در حالی بود که پزشکی قانونی اعلام کرد آثار جراحت روی بدن سیما وجود داشته و او احتمالاً مورد ضرب و شتم قرار گرفته و زخم‌های روی دست و بدن او نشان می‌دهد او در حالت تدافعی بوده است. همچنین همسایه‌ها تأیید کردند صدای درگیری سیما و رضا را ساعاتی قبل از ناپدید شدن سیما شنیده‌اند.

به این ترتیب با شکایت اولیای دم و مدارک به‌دست آمده کیفرخواست علیه رضا صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

17302

کد خبر 1463116

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قتل همسرآزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم دستگیری سارقان موبایل موتورسوار در تهران

دریافت 26 MB کد خبر 6093117

دیگر خبرها

  • چرا کسی برای دختران دانشجوی آمریکایی شعر برای خواهرم نمی‌خواند!
  • فیلم دستگیری سارقان موبایل موتورسوار در تهران
  • ماجرای واژگونی وحشتناک ام وی ام X55 چه بود؟
  • پسکوف: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده؛ باید کار را تمام کنیم
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • روس‌ها: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده است/ باید کار را تمام کنیم
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • تصویری ترسناک از خورشید در آسمان چین؛ چه اتفاقی افتاده؟
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه