Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان نیازمند و ساکن مناطق محروم و روستایی اهدای لوازم التحریر در دستور کار قرار گرفت و دیروز با حضور جمعی از مسئولان بسته‌های آموزشی و تحصیلی به این دانش آموزان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به اینکه توسعه ورزش یکی از عوامل مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد نشاط در دانش آموزان و عموم مردم می‌شود، تجهیزات موردنیاز خانه ورزش مشراگه شامل؛ میز تنیس، فوتبال دستی، دارت، طناب، توپ فوتبال، توپ و تور والیبال، حلقه و شطرنج تامین و در اختیار ورزش دوستان قرار گرفت.

عبادی با بیان اینکه اهدای لوازم التحریر و تجهیزات ورزشی در قالب طرح احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) اجرا شد، اظهار داشت: این اقدام با هدف افزایش فعالیت‌های ورزشی که به سلامتی و نشاط مردم کمک می‌کند و همچنین توسعه ورزش و روحیه نشاط در جامعه صورت گرفت.

سرپرست فرمانداری رامشیر بیان کرد: در حاشیه این برنامه از معابر شهر مشراگه بازدید بعمل آمد و با توجه به نارضایتی شهروندان ساکن منطقه، عملیات مخلوط ریزی، بهسازی و آسفالت معابر منطقه در دستورکار قرار گرفت و به زودی این عملیات انجام خواهد شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای لوازم التحریر تجهیزات ورزشی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد

پرهیزگاربخشدار خضرآباد با اشاره به اهتمام جدی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: راه‌اندازی و احداث اماکن ورزشی در همه نقاط، زمینه‌ساز ارتقای فرهنگ ورزش همگانی، سلامت و تندرستی مردم است و بی‌شک افزایش سرانه ورزشی این منطقه موجب ارتقای سطح سلامت و تندرستی اهالی ورزش دوست می‌شود.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه ورزشی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوبات سفر نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ به بخش خضرآباد، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر هزینه خواهد شد.

پرهیزگار ادامه داد: زمین چمن مصنوعی شهید امینی برای استفاده مشترک جوانان روستا‌های مرزانک، دربرز و کمال آباد ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • نقش کلیدی لوازم پزشکی در بهبود سلامت بیماران
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج