Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، جبهه «عمل اسلامی» لبنان به اقدام رژیم صهیونیستی در قتل «علی ایمن ابو علیا» نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی واکنش نشان داد و این جنایت را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، جبهه عمل اسلامی در بیانیه خود در این خصوص آورده است: استفاده رژیم صهیونیستی از گلوله‌های جنگی علیه نوجوان فلسطینی بار دیگر به خوبی از ماهیت ظالمانه این رژیم پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جبهه همچنین عنوان کرده است: واقعیت آن است که رژیم صهیونیستی به صورت کاملاً عامدانه چنین جنایت‌هایی را مرتکب می‌شود تا از این رهگذر در صفوف فلسطینیان ترس و وحشت ایجاد کند.

جبهه عمل اسلامی در ادامه آورده است: این جنایت‌های بزدلانه اراده و قدرت ملت فلسطین را افزایش می‌دهد و بدون شک، این اقدامات وحشیانه نمی‌توانند موجب نادیده گرفتن حقوق فلسطینیان شوند.

این درحالی است که «نیکلای ملادینوف» هماهنگ کننده صلح سازمان ملل در خصوص شهادت نوجوان فلسطینی گفته بود: شهادت نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی در نزدیکی شهر رام الله واقع در کرانه باختری ما را شوکه کرد. وی خواستار انجام تحقیقات فوری و مستقل در مورد این حادثه شد و تاکید کرد که کودکان و نوجوانان به موجب قوانین بین‌الملل از مصونیت برخوردار هستند و باید در برابر خشونت مورد حمایت قرار گیرند.

پیشتر نیز جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به شهادت رسیدن علی ایمن ابو علیا، نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست را به شدت محکوم کرده بود.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است: این جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها بیانگر سیاست تل آویو در خصوص اعدام و سرکوب فلسطینی‌ها به شمار می‌رود. صهیونیست‌ها در اجرای سیاست‌های وحشیانه خود، هیچ فرقی میان زن و مرد و کوچک و بزرگ قائل نیستند.

کد خبر 5088669 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان فلسطین جبهه عمل اسلامی لبنان ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین عربستان سعودی ایران محسن فخری زاده جو بایدن دونالد ترامپ ترور دانشمندان هسته ای لبنان سوریه افغانستان ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان کنفرانس همکاری اسلامی در بیانیه پایانی نشست دیشب خود بار دیگر نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرده و خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد.

۵۷ کشور حاضر در سازمان همکاری‌ اسلامی در بیانیه پایانی پانزدهمین نشست سران خود که در شهر بانجول پایتخت گامبیا برگزار شد، خواستار افزایش فشارهای سیاسی و دیپلماتیک و حقوقی و اعمال تحریم در تمامی سطوح اقتصادی و ورزشی و فرهنگی و بین المللی ضد رژیم صهیونیستی شدند.

این بیانیه نسل کشی ضد غزه و کشتار و کوچ اجباری فلسطینیان در این منطقه از سوی نظامیان صهیونیست را محکوم کرده و خواستار برقراری فوری و غیر مشروط آتش بس در اراضی فلسطین و صدور مجوز برای ورود کمک‌های انسان‌دوستانه شدند.

این نشست که طی روزهای شنبه و یکشنبه با شعار «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» برگزار شد، اتخاذ تدابیر لازم برای حمایت از هویت اسلامی قدس شریف در برابر تلاش‌های یهودی‌سازی دشمن صهیونیستی را خواستار شد.

حاضران در این نشست همچنین از گسترش تلاش‌های جامعه بین‌الملل برای به رسمیت شناختن دولت فلسطین و دستیابی آن به عضویت کامل در سازمان ملل متحد حمایت کرده و از جامعه جهانی خواستند تا اقدامات نژادپرستانه اسرائیل در اراضی تاریخی فلسطین را جرم قلمداد کند.

خبرگزاری آناتولی در خبری غیر رسمی به نقل از برخی منابع گزارش داد که سازمان همکاری‌های اسلامی با درخواست برخی اعضای خود برای مداخله در شکایت مطرح شده ضد اسرائیل در دادگاه لاهه موافقت کرده است.

این منابع می‌افزایند که در این اجلاس همچنین تاکید شده است دولت‌هایی که با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کنند، در جنایت‌ها و نسل کشی این رژیم همدست هستند. این منابع می‌افزایند که تصمیم لازم برای حمایت از فلسطینیان در این اجلاس اتخاذ شده است.

کد خبر 6097807

دیگر خبرها

  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • فیلم| یک یوتیوبر از حقیقت وحشتناک صهیونیست‌ها پرده برداشت
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • ۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود