Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@22:31:02 GMT

اختصاص ۳۱۰ مجوز جذب نخبگان به ۲ وزارت

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۰۲۹۶

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور از اختصاص ۳۱۰ مجوز جذب نخبگان به وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، آموزش و درمان پزشکی خبر داد.

به گزارش مهر، جلسه ۲۵۸ هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمدعلی کی نژاد رییس هیئت عالی جذب اعضای هیأت علمی به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید صدرالدین صدری نوش آبادی با اشاره به آئین نامه ارتقاء اعضای هیأت علمی گفت: طبق این قانون متقاضیان جذب به ترتیب به صورت پیمانی، رسمی آزمایشی و رسمی قطعی جذب می‌شوند چرا که فلسفه این روند قانونی به منظور بررسی توانایی علمی و صلاحیت عمومی متقاضی است.

وی در ادامه از اختصاص ۳۱۰ مجوز جذب نخبگان به وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، آموزش و درمان پزشکی خبر داد و گفت: سهم وزارت علوم از این سهمیه‌های جذب نخبگان ۲۵۰ سهمیه و وزارت بهداشت ۶۰ سهمیه است و البته این سهمیه‌ها بر اساس تقاضای مشترک معاونت علمی و فناوری با وزارتین علوم و بهداشت است.

در ادامه جواد محمدی دبیر هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و اظهار کرد: خطاب اصلی این بیانیه به جوانان است و قطعاً اساتید دانشگاه در تربیت جوانان نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری دارند.

وی تصریح کرد: هیأت عالی جذب برای اجرایی شدن هر چه بهتر بیانیه گام دوم انقلاب باید با دقت بیشتری صلاحیت علمی و عمومی متقاضیان جذب را بررسی کند.

در پایان جلسه تعدادی از اعضای هیأت‌های اجرایی جذب و کارگروه صلاحیت عمومی دانشگاه‌های صنعتی شریف، صنعتی قوچان، صنعتی همدان، پیام نور، جامعه‌المصطفی(ص) العالمیه، علوم و فنون دریایی خرمشهر، دریانوردی و علوم دریایی چابهار، علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، علوم پزشکی بوشهر، علوم پزشکی بیرجند، علوم پزشکی ایران، علوم پزشکی گناباد، علوم پزشکی زاهدان، علوم پزشکی زنجان، علوم پزشکی شهر کرد، علوم‌پزشکی کردستان و علوم‌پزشکی قم تأیید صلاحیت شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 هیات عالی جذب وزارت بهداشت وزارت علوم محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 اعضای هیأت علمی جذب نخبگان علوم پزشکی عالی جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس خبری که خبرگزاری مهر منتشر کرده است، روز گذشته در مراسم افتتاح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران، جمیله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیسی به عنوان عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی شد.

محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران همچنین در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901914

دیگر خبرها

  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟