Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری شنبه شب در دیدار با خانواده ۲ شهید مدافع سلامت شهرستان بروجن افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگلان با تمام وجود برای دفاع از کشور حاضر شدند و در زمان حاضر نیز کادر درمان صادقانه مانند رزمندگان در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی اظهار داشت:خدمت به خلق یکی از مهمترین و با فضیلت‌ترین کارهاست و کسانی که در راه خدمت حاضرند جان خود را به خاطر مردم به خطر بیاندازند تا جامعه ایمن بماند بزرگترین  ایثار را از خود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، این شهدا در روزهای زندگی خود برگ زرینی را به یادگار گذاشتند تا سلامت و امنیت روحی، روانی مردم را در این شرایط شیوع ویروس کرونا تامین کنند.

جعفری با تاکید بر اینکه در این روزها، جامعه پزشکی هزینه  سنگینی را برای مقابله با بیماری کووید ۱۹داده است و تعداد از کادر درمان دراین بیماری به شهادت رسیده است، گفت: این شهدا و همچنین کادر درمان با علم به اینکه احتمال درگیر شدن با این ویروس برای آنها وجود دارد، با تمام توان و تا پای جان ر میدان خدمت حاضر و مقاوم ایستادند.

وی ضمن خسته نباشید به کادردرمان افزود: این ویروس یک بلا است که کل جهان درگیر آن شده است و نخستین شهید مدافع سلامت استان نیز از شهرستان بروجن بود.

به گفته وی،همه ما وظیفه داریم درست عمل کنیم تا شرمنده روح شهدا نباشیم.

به گزارش ایرنا، شهیده پریسا رفیعی از پرسنل خدوم شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن، ذبیح‌الله کاویانی از پرسنل بهداشت و درمان شهرستان بروجن، علیرضا صانعی از پرسنل تاسیسات بیمارستان هاجر شهرکرد و  شهیده دکتر رضوان نورمند چالشتری جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست دادند و به شهدای مدافع سلامت کشور پیوستند.

ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

بروجن در ۶۰کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بروجن چهارمحال وبختیاری شهدای سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بروجن چهارمحال وبختیاری شهدای سلامت ویروس کرونا بروجن چهارمحال وبختیاری شهدای سلامت اخبار کنکور شهرستان بروجن مدافع سلامت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد

سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی گفت: سیر درمان «ارس»، تنها پلنگ باغ‌وحش مشهد، با همکاری دامپزشکان و متخصصان و بر پایه خرد جمعی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان، جواد نباتی در خصوص سیر درمان «ارس»، اظهار کرد: در اواخر سال ۱۴۰۲، لنگش تداوم‌دار در دست این‌گونه ارزشمند مشاهده شد که علت آن بر اثر تشنج ارس در ادامه بیماری عصبی‌اش رخ داد.

وی افزود: بنابراین، تصمیم بر اخذ رادیوگرافی از دست حیوان تحت بیهوشی گرفته شد.

سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی بیان کرد: طبق رادیوگرافی اخذشده، شکستگی دست چپ ارس مشاهده و توسط رادیولوژیست تأیید شد.

نباتی افزود: با توجه به جوش‌خوردگی نسبی استخوان و وضعیت خاص حیوان با سابقه تشنج، طولانی‌مدت‌بودن عمل جراحی و مراقبت‌های خاص بعد از عمل و نیز ریسک بالای عمل، تلاش می‌کنیم برای جراحی حیوان تصمیمی بگیریم که ناشی از خرد جمعی دامپزشکان تیم درمان باشد.

وی ادامه داد: هر تصمیمی (چه عمل جراحی و چه ادامه حیات با این حال) ریسک‌های خودش را به همراه دارد.

کد خبر 748683

دیگر خبرها

  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است