Web Analytics Made Easy - Statcounter

ده‌ها هزار معترض در پایتخت ارمنستان برای برکناری نخست وزیر "پاشینیان" و تیمش، ضرب‌الاجل تعیین و تهدید کردند، اگر وی تا روز سه‌شنبه استعفا نداده باشد، اقدام «نافرمانی اجتماعی» سراسری آغاز خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، معترضین در ایروان، در تظاهرات روز شنبه برای برکناری "نیکول پاشینیان" از سمت نخست وزیری ارمنستان تا ساعت 12:00 (به وقت محلی) روز سه شنبه، 8 دسامبر (18 آذرماه) ضرب‌الاجل تعیین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

به گفته نمایندگان احزاب مخالف در پارلمان ارمنستان، اگر پاشینیان و تیمش تا این تاریخ استعفا نداده باشند، اقدام «نافرمانی اجتماعی» در سراسر ارمنستان آغاز خواهد شد.

معترضین روز شنبه در مقابل محل سکونت نخست وزیر تجمع کرده بودند.

روز گذشته گزارش شده بود که ده‌ها هزار معترض در مرکز ایروان جمع شده و خواستار استعفای نیکول پاشینیان شدند.

اعتراضات در پایتخت ارمنستان، از شب 10 نوامبر (20 آبان ماه) و پس از امضای بیانیه سه‌جانبه نخست وزیر این کشور به همراه روسای جمهوری روسیه و آذربایجان در خصوص آتش‌بس در قره باغ و انتقال برخی مناطق آن به طرف آذربایجانی، آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

مخالفان توقف جنگ و موافقت مقامات ایروان با این توافقنامه، "نیکول پاشینیان" رئیس کابینه وزرای دولت ارمنستان را به تسلیم و خیانت به مردم این کشور متهم کرده و خواستار برکناری وی و برگزاری انتخابات پیش از موعد پارلمانی هستند. پاشینیان معتقد است که چاره‌ای جز قبول آتش‌بس نداشته و این تصمیم بعد از مشورت با مقامات نظامی این کشور اتخاذ شده است.

ادامه اعتراضات و بازداشت 33 نفر در پایتخت ارمنستانبازداشت 90 معترض در پایتخت ارمنستان/ ادامه اصرار مخالفان برای برکناری پاشینیانمخالفت پارلمان ارمنستان با لغو قانون حکومت نظامی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارمنستان ارمنستان پایتخت ارمنستان برای برکناری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ مخالفان نتانیاهو خیابان‌ها را بستند

معترضان به سیاست‌های نتانیاهو و خانواده اسرای صهیونیستی خیابان‌های منتهی به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را مسدود کردند و خواهان آزادی اسرا و برگزاری فوری انتخابات شدند.

دریافت 528 KB

دیگر خبرها

  • آغاز ترافیک صبحگاهی در بزرگراه های پایتخت
  • نمودار تورنومنت پادشاهی رینگ برای اسمکدان منتشر شد؛ رندی حریف ای جی شد/ اخبار WWE
  • نخست وزیر ارمنستان: تعلیق مذاکرات مرزی با آذربایجان، منجر به جنگ می‌شود
  • فیلم| حملات وحشیانه اسرائیل به رفح آغاز شد
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه
  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • فیلم| مخالفان سیاست‌های نتانیاهو خیابان‌ها را بستند
  • فیلم/ مخالفان نتانیاهو خیابان‌ها را بستند
  • آغاز مجدد بارش‌ها در خوزستان از امشب