Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد آقاعزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این اقلام شامل کالاهای اساسی از جمله روغن، برنج، مرغ، گوشت قرمز، قند، چای و مواد شوینده است که در میان خانوارهای زندانیان نیازمند توزیع شد.

وی ارزش تقریبی این کالاها را یک میلیارد ریال عنوان کرد و اضافه کرد: بسته‌های معیشتی با نظارت و هماهنگی مسوولان زندان و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان در بین خانواده زندانیان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان بوکان افزود: در این مرحله علاوه بر این بسته‌های حمایتی، توسط انجمن حمایت از زندانیان نیز بین بقیه خانواده‌هایی که بسته حمایتی دریافت نکردند، به تعداد ۵۰ بن‌کارت اعتباری به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال توزیع شد.

آقاعزیزی با بیان اینکه بسته‌های حمایتی و بن‌کارت‌های اعتباری با کمک انجمن حمایت از زندانیان و خیران به تعداد چندین نوبت در سال و به مناسبت‌های ملی و مذهبی در بین خانواده‌ها توزیع می‌شود، بیان کرد: انجمن برای کاستن آلام خانواده‌های زندانیان سعی دارد ماهانه در قالب مستمری و سبد کالا به آنها کمک کند.

وی ادامه داد: علاوه بر این کمک‌ها هر سه ماه یک بار کمک هزینه تحصیلی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال در اختیار دانش آموزانی که سرپرست آنها در زندان هستند پرداخت شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان بوکان به خدماتی که در حوزه مشاوره به خانواده‌های زندانیان ارائه می‌شود نیز اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلات مهمی که بیش از مجازات حبس، دامن‌گیر خانواده‌های زندانیان می‌شود، آسیب‌های روحی و روانی است که مددکاران، مشاوران و روان‌شناسان زندان‌ها و انجمن‌های حمایت زندانیان با برگزاری کلاس‌های مستمر، این آسیب‌ها را به حداقل ممکن رسانده‌اند.

اداره کل زندان‌های آذربایجان غربی همزمان با تشکیل سازمان زندان‌های کشور در سال ۱۳۶۴ و تبدیل آن از شورای سرپرستی به سازمان زندان‌ها، در استان آذربایجان‌غربی تشکیل شد.

این اداره کل دارای سه بازداشتگاه موقت در شهرهای ارومیه، اشنویه و سردشت و هشت اداره زندان در شهرهای ماکو، سلماس، خوی، ارومیه، مهاباد، نقده، میاندوآب و بوکان، مجمع حرفه آموزی و کاردرمانی (زارعان خوی)، مرکز اشتغال و حرفه آموزی زندانیان ارومیه (زندان باز) و یک کانون اصلاح و تربیت است.

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان دادگستری بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان دادگستری بوکان انجمن حمایت از خانواده زندانیان دادگستری بوکان اخبار کنکور خانواده زندانیان انجمن حمایت خانواده ها زندان ها توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر