Web Analytics Made Easy - Statcounter

کابینه دولت انگلیس از نخست وزیر این کشور در صورت عدم توافق با اتحادیه اروپا درباره برگزیت حمایت کرد.

بر این اساس، در مجموع ۱۳ وزیر از کابینه انگلیس شامل هشت وزیر مخالف برگزیت گفتند در صورتی که جانسون به این نتیجه برسد که عدم توافق با اتحادیه اروپا در مساله برگزیت امری ضروری است از وی حمایت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات اروپایی بار‌ها به انگلیس درباره هر گونه خروج این کشور از اتحادیه اروپا بدون حصول توافق هشدار داده اند. این امر می‌تواند تبعات اقتصادی و سیاسی سنگینی برای لندن در پی داشته باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کابینه دولت انگلیس اتحادیه اروپا برگزیت اتحادیه اروپا کابینه انگلیس برگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

جانسون در سخنرانی خود در دانشگاه کلمبیا مدعی شد که دانشجویان و برخی از اساتید کلمبیا از تروریسم حمایت کرده‌اند. او با ادبیاتی تند دانشجویان و معترضان را تهدید کرد که اگر به اعتراضات خودشان پایان ندهند، «گارد ملی» برای پایان دادن این تجمعات وارد عمل می شود.

رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه «حمایت از تروریسم» در تجمعات حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا، خواستار پایان دادن به این اعتراضات شد.

دانشگاه‌های ییل، کلمبیا و برخی از دیگر دانشگاه‌های آمریکا طی روزهای گذشته صحنه اعتراضات گسترده علیه جنگ غزه و حمایت همه جانبه آمریکا از اسرائیل بوده است.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو     دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم
  • معاون وزیر کشور: همه قوا در «طرح نور» حامی فراجا هستند
  • معاون وزیر کشور: طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد/ یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • صدور ترور و خشونت به جهان/ کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • دفاع تمام قد معاون امنیتی وزیر کشور از اجرای طرح نور/استانداران موظف به حمایت از پلیس هستند