Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز یکشنبه، شانزدهم آذر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/9/16؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

پورتو 4-3 توندلا؛ یک پیروزی سخت در شب گلزنی مهدی طارمی

پورتو و توندلا در هفته نهم رقابت های لیگ پرتغال به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4 بر 3 پورتو به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی، که از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت، گل چهارم پورتو را در این بازی روی پاس گل اوریبه به ثمر رساند و در دقیقه 66 جای خود را به اوانیلسون داد.

زنیت 5-1 اورال؛ پیروزی پرگل صدرنشین با هتریک سردار ایرانی

زنیت و اورال در هفته هفدهم رقابت های لیگ روسیه به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 5 بر 1 زنیت به پایان رسید. سردار آزمون در دقایق 17، 22 و 76(پنالتی) سه گل برای تیمش به ثمر رساند و مرد اول میدان شد. او همچنین یک پاس گل نیز در این بازی به نام خودش ثبت کرد تا نقش ویژه ای در پیروزی تیمش داشته باشد. دیگر گل های زنیت را آرتم زیوبا و داگلاس سانتوس به ثمر رساندند. سردار آزمون دقیقه 81 از زمین بازی خارج شد.

جزییات روند درمان وریا غفوری / تزریق جواب ندهد کار به جراحی می کشد

به گزارش طرفداری، وریا غفوری به دلیل مصدومیت کهنه ای که در ناحیه مینیسک داشته است روز گذشته در بازی گروهی استقلالی شرکت نکرد و شایعاتی منتشر شد که وریا تا نیم فصل بازی های استقلال را به دلیل مصدومیت از دست می دهد. اما پیگیری ها نشان داد که مصدومیت وریا طولانی مدت نیست و کاپیتان استقلال حداکثر تا دو هفته بازی های استقلال را از دست می دهد.

وریا به دلیل کیست در مینیسک پایش در اختیار پزشک باشگاه قرار گرفته و در اقدام اول پزشکان سعی دارند این مشکل را با تزریق از بین ببرند. امروز در اولین مرحله  از روند درمان وریا غفوری تزریق روی پای او انجام شد در صورتی که این مشکل با تزریق رفع شود وریا فقط بازی استقلال - صنعت نفت را از دست می دهد اما در غیر این صورت کاپیتان آبی ها نیاز به جراحی دارد و کیست پایش را می شکافند و وریا دو بازی استقلال را از دست می دهد. پزشکان امیدوارند تزریقی که امروز انجام شده جواب بدهد و کیست مینیسک از بین برود. در این صورت وریا غفوری از اولین جلسه تمرینی بعد از بازی با نفت آبادان شرکت می کند.

بایرن مونیخ 3-3 لایپزیش؛ هیجان ناب بوندسلیگایی! برنلی 1-1 اورتون؛ جدال بحران زده ها برنده ای نداشت اسپتزیا 1-2 لاتزیو؛ برد روحیه بخش پیش از دیدار سرنوشت ساز اروپایی آینتراخت فرانکفورت 1-1 دورتموند؛ تاکتیک های فاوره دیگر جواب نمی دهند منچسترسیتی 2-0 فولام؛ به این بردهای راحت عادت کنید سویا 0-1 رئال مادرید؛ بازگشت سخت تیم زیدان به مسیر پیروزی یوونتوس 2-1 تورینو؛ سانترهای کوادرادو، ناجی بانوی پیر شد وست هم 1-3 منچستریونایتد؛ پیروزی مجدد سولسشر در نیمه مربیان اتلتیکو مادرید 2-0 رئال وایادولید؛ همچنان شکست ناپذیر، همچنان پیروز اینتر 3-1 بولونیا؛ عصبانیتی که کونته می خواست، بازگشت مون پلیه 1-3 پاری سن ژرمن؛ شاگردان توخل بالاخره رنگ پیروزی را در لیگ دیدند کادیز 2-1 بارسلونا؛ اشتباهات فردی، بلای جان بارسلونا چلسی 3-1 لیدز یونایتد؛ پرواز آبی ها به صدر جدول برنامه بازی های مهم امروز (16 آذر) / صبحانه ورزشی طرفداری

لیگ برتر ایران:
نفت‌ مسجدسلیمان - سپاهان / ساعت 15
ذوب آهن - شهر خودرو / ساعت 15

لیگ قهرمانان آسیا:
بيجينگ گوان - اف سی توکیو / ساعت 13:30
اولسان هیوندای - ملبورن ویکتوری / ساعت 17:30

لیگ برتر انگلیس:
شفیلد یونایتد - لسترسیتی / ساعت 17:45
تاتنهام - آرسنال / ساعت 20
لیورپول - ولورهمپتون / ساعت 22:45

سری آ:
رم - ساسولو / ساعت 17:30
اودینزه - آتالانتا / ساعت 17:30
کورتونه - ناپولی / ساعت 20:30
سمپدوریا - میلان / ساعت 23:15

لژیونرها

بلژیک:
خنک - آنتورپ / ساعت 16 (علیرضا بیرانوند)
اوستنده - خنت / ساعت 23:15 (میلاد محمدی)

پرتغال:
ناسیونال - سانتاکلارا / ساعت 18:30 (شهریار مغانلو)

صبحانه ورزشی 1399/9/16؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی/ 15 آذر 1399 احسان حاج صفی و دخترش الهام فرهمند ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 5 دسامبر 2020 کاکا:
به کجا خواهد رفت؟ درخت؟ آب؟ هدف؟ لیورپول:
رئیس در دفتر جدید

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صبحانه ورزشی دست می دهد وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است

مهاجم بارسلونا از سرمربی رئال مادرید تمجید کرد

طرفداری | روبرت لواندوفسکی حدفاصل جولای ۲۰۱۶ تا سپتامبر ۲۰۱۷ و زمانی که برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود و عملکرد خوبی زیر نظر این سرمربی ایتالیایی داشت. با این حال تقدیر به گونه‌ای رقم خورد که در حال حاضر لواندوفسکی برای بارسلونا بازی می‌کند و کارلو آنچلوتی نیز روی نیمکت رقیب اصلی بارسلونا یعنی رئال مادرید می‌نشیند.

لواندوفسکی در گفتگو با بیلد به تمجید از آنچلوتی پرداخت و گفت:

کارلو آنچلوتی فوق‌العاده با تجربه است. می‌توانید این را از روش کار او در رئال مادرید متوجه شوید. بازیکنان چشم‌بسته دستورات او را انجام می‌دهند. زمانی که در بایرن بودم، کار کردن با او حس خاصی به من می‌داد. نه فقط اعتماد به نفس، بلکه حس می‌کردم می‌توانم زیر نظر او به بازیکن بهتری تبدیل شوم.

مهاجم لهستانی در ادامه افزود: 

کارلو آنچلوتی مرد بزرگی است، او در بایرن زیاد با بازیکنان صحبت می‌کرد. آمدن به آلمان به عنوان یک خارجی آسان نیست و معتقدم کارلتو هم اسیر همین مساله شد. به نظر من، اگر می توانستیم دوران سختی که برایمان پیش آمد را پشت سر بگذاریم و آنچلوتی در بایرن می‌ماند، این امکان وجود داشت که یک دوران تاریخی برای ما رقم بخورد.

 

کارلو آنچلوتی و روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • ساعت پخش بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت