Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مرحله نخست این مجتمع بزرگ فرامنطقه‌ای تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. از سال ۹۵ شرکت تعاونی گل باغ کیهان متشکل از فعالان این حوزه زیر ساخت‌های ایجاد نمایشگاه دائمی گل و گیاهان زینتی را در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار تدارک دیدند و بر این اساس هشت هزار مترمربع فضای نمایشگاهی، ۱۵هزار مترمربع غرفه‌های فروش و ۵۰ هزار مترمربع  فضای باز و پارکینگ برنامه‌ریزی و نقشه برداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع ۹۹۰ هکتار اراضی زیر کشت گل و گیاه استان مرکزی حدود ۸۰ درصد آن در محلات است که این مهم نشان از ظرفیت بالقوه این خطه دارد. ۱۸ درصد از سطح زیر کشت کشور، ۱۲ درصد از تولید گل شاخه بریده در کشور، ۸۰ درصد تولید گل‌های فصلی نشایی، ۲۱ درصد از درخت و درختچه‌های زینتی و ۱۴ درصد از گیاهان آپارتمانی کشور در محلات تولید می‌شود.

کد خبر 570488 برچسب‌ها استان مرکزی گل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت

احمد کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مسافران نوروزی در تعطیلات عید امسال در۸۳۲ اتاق این مجموعه اقامت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مجموعه اقامتی و آب درمانی این شهرستان دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر است.

کاظمی، تجهیز ویلاهای مجموعه به حوضچه خصوصی آب گرم و بهره مندی مسافران از یک سانس خصوصی آبگرم را از ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی آبگرم محلات در کنار چشمه آبگرم این شهرستان واقع شده است که ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

کاظمی توضیح داد: آب حوضچه‌ها و استخرهای مجموعه با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد دارای خواص بی‌شمار درمانی است که می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن آن اشاره کرد.

وی افزود: املاح موجود در آب گرم محلات دارای کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید هستند که برای درمان بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • ۷۰ درصد پنبه کشور در گلستان تولید می شود
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • میمند ۲ هزار هکتار گل محمدی زیرکشت دارد/وجود ۳۶۰ گونه گیاه دارویی
  • شبه سوئیفت ایران از طریق ارز‌های ملی راه‌اندازی شد
  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • هشدار به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت