Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس، از آغاز دوباره فعالیت گروه مردمی نام خبر داد و اظهار کرد: فعالیت این گروه مردمی با هدف کاهش ضریب انتشار بیماری ویروسی کرونا از اسفندماه سال گذشته آغاز شد و تا چند ماه نیز ادامه یافته است‌.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دانش با اشاره به اینکه این گروه با حمایت شهرداری بندرعباس اقدام به ضد عفونی معابر و مکان‌های عمومی پر تردد می‌کند، افزود: ضد عفونی ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس، بازارها، معابر پر تردد مرکز شهر و غیره در دستور کار این گروه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از اول آذرماه نیز پس از یک وقفه حدودا دو ماهه از سر گرفته شده است.

دانش تصریح کرد: هدف فعالیت‌های این گروه مردمی، ضد عفونی بخش‌هایی از شهر است، که توسط دانشگاه علوم پزشکی استان مورو تاکید قرار دارد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ، همچنین عنوان کرد: نیمکت‌های قرار گرفته در پیاده‌روها، آلاچیق‌ها، وسایل ورزشی عمومی و غیره نیز به برنامه‌های ضد عفونی معابر گروه نام اضافه شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر کار ضد عفونی معابر توسط چهار گروه خودرویی که همگی از داوطلبان این طرح هستند، انجام می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فعالیت گروه نام عفونی معابر ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون خدمات شهری شهرداری کازرون گفت: ۲ واحد صنفی متخلف که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند پس از بی توجهی به اخطار‌های شهرداری، با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی پلمب شدند.
محمدعلی برزویی افزود : مراحل قانونی تعدادی دیگر از واحد‌های صنفی به دلیل تخلف سد معبر در حال پیگیری است.
وی از کسبه‌ها خواست برای رفاه حال شهروندان و با رعایت قوانین با نیرو‌های سد معبر شهرداری همکاری‌ کنند.
طبق تبصره یک بند ۲ ماده ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط بازاریان  برعهده شهرداری بوده و سد معابر عمومی ، اشغال و استفاده غیر مجاز از پیاده روها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و سکونت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • قطع درختان در محدوده باغ موزه قصر
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد