Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@08:59:54 GMT

واکنش PSG به جذب مسی و جدایی ام باپه

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۱۵۷۲

واکنش PSG به جذب مسی و جدایی ام باپه

مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن به احتمال جذب لیونل مسی و جدایی ام باپه واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق و به نقل از کانال پلاس، صحبت های نیمار بعد از پیروزی برابر منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا گمانه زنی های زیادی درباره پیوستن مسی به پاری سن ژرمن به گوش برسد.

لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن درباره علاقه نیمار به همبازی شدن با مسی گفت: من هم دوست دارم که دوباره به فوتبال برگردم تا در کنار مسی در پاری سن ژرمن بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید ما یک سال در کنار هم بازی کنیم(باخنده).

بیشتر بخوانید:

مسی شرط نیمار برای تمدید قرارداد

او ادامه داد: یک روزنامه نگار آرژانتینی بعد از دیدار برابر منچستر یونایتد از نیمار سوال بپرسید و او هم جواب داد. ما فقط درباره بازیکنان خود صحبت می کنیم. من به باشگاه بارسلونا و مسی احترام می گذارم و درباره بازیکنان آنها صحبت نمی کنم. اکنون زمان مناسبی برای صحبت کردن در این زمینه نیست.

لئوناردو درباره جدایی ام باپه گفت: ما می خواهیم با ام باپه صحبت کنیم و او هم دوست دارد که تکلیفش مشخص شود. اکنون زمان آن رسیده است که همه چیز روشن شود. خوشبختانه وضعیت خوب است و دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. پاری سن ژرمن نسبت به یک دهه قبل تغییرات مثبت زیادی داشته است و باید این تغییرات ادامه داشته باشد.

لئوناردو در پایان درباره رویارویی حساس با باشاک شهیر در لیگ قهرمانان اروپا گفت: خوشبختانه پیروزی بسیار مهمی را برابر منچستر یونایتد به دست آوردیم اما هنوز تکلیف صعود ما مشخص نیست. بازی حساسی برابر باشاک شهیر پیش رو داریم و باید سه امتیاز را به دست آوریم تا به دور بعد صعود کنیم.

در این گروه هر سه تیم منچستر یونایتد، پاری سن ژرمن و لایپزیگ ۹ امتیازی هستند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده پاری سن ژرمن امباپه لیونل مسی منچستر یونایتد پاری سن ژرمن ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال دورتموند و پاری‌سن ژرمن در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های اروپا امشب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم می‌روند. این دو تیم در دور گروهی نیز هم‌گروه بودند و بازی رفت با نتیجه دو بر صفر به سود تیم پاریسی و بازی برگشت نیز با نتیجه تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

tags # لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!
  • ساعت بازی دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • کنایه سرمربی فانوس‌به‌دست به لوئیز انریکه: سکوتم پر از ناگفته‌هاست!
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد