Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-29@07:47:19 GMT

ترور شهید فخری‌زاده اقدامی جنایتکارانه بود

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۱۶۰۰

ترور شهید فخری‌زاده اقدامی جنایتکارانه بود

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت‌الاسلام سید نسیم حیدر زیدی، رییس جدید جامعةالمصطفی(ص) العالمیه در کراچی به همراه حجج ‌اسلام محمدرضا خواجه، میر عباس حسینی و محسنی، از اساتید این مرکز از خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی بازدید و با بهرام کیان، مسئول خانه فرهنگ کشورمان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام سید نسیم حیدر زیدی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای ایران، این اقدام جنایتکارانه را محکوم و برای ایصال ثواب مرحوم فاتحه خواندند و علو درجات روح پر فتوح شهید را از خداوند منان آرزو کردند.

وی در ادامه سخنانش، با اعلام آمادگی جامعةالمصطفی(ص) العالمیه در کراچی برای همکاری با خانه فرهنگ ایران، بر ضرورت اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی و آموزشی بین دو کشور تأکید کرد.

کیان در سخنانی، گفت: دشمنان اسلام از ابتدای انقلاب درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده‌اند و تعداد زیادی از شخصیت‌های مهم و برجسته ایران اسلامی را به شهادت رساندند، ولی هیچگاه نتوانستند مانع پیشرفت انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن شوند.

مسئول خانه فرهنگ کشورمان در کراچی افزود: کشورهایی که شهامت مقابله رودررو با جمهوری اسلامی ایران را ندارند، توسط ایادی خود دست به جنایت‌های بزدلانه و تروریستی می‌زنند. زمانی که استاد شهید مطهری را دشمنان به شهادت رساندند، امام راحل(ره) در مراسم بزرگداشت شهید مطهری فرمودند: بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود.

وی ادامه داد: از دست دادن شخصیت‌هایی برجسته‌ این انقلاب عظیم الشأن چون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده، فقدان بزرگی برای ایران اسلامی است اما از سویی، شهادت ایشان موجب وحدت، انسجام و تقویت بیشتر ملت ایران شده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شهید فخری زاده خانه فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم رباني ومجاهد مرحوم ماموستا ملا احمد فخری موجب كمال تاثر گردید. این فقیه بصیر از پیشگامان انقلاب اسلامی و از یاوران صدیق  حضرت امام و مقام معظم رهبری بود وهمواره با زهد و تواضع خاص  توفیق بالائی در خدمت خالصانه به مردم  داشت وشمع جمعی برای یاوران انقلاب بود. اینجانب  این فقدان اسفبار  را محضر روحانیت خدوم و مردم بزرگوار آن منطقه و خانواده و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و علو درجات وجبران این ضایعه را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیدموسی موسوی
نماینده سابق حضرت امام و رهبری معظم در منطقه کردستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری