Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مرد ۲۶ ساله ایتالیایی بعد از قورت دادن یک باتری قلمی راهی اورژانس بیمارستان شد و در حالی که هیچ علائمی از حمله قلبی نداشت، وجود باتری در معده‌اش باعث شده بود اسکن قلبی‌اش چیز دیگری را نشان بدهد.

به ‌گزارش برنا؛ یک مرد  ۲۶ ساله ایتالیایی به طور عمدی یک باتری را قورت داد و راهی اورژانس شد. اسکن قلبی این مرد حاکی از حمله قلبی بود اما این مرد هیچگونه علائمی از حمله قلبی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متخصصان بر این باور اند که اسکنی که حمله قلبی را نشان می‌داد ناشی از این بود که باتری اسید معده مرد را تحت تأثیر قرار داده و در اسکن قلب وی تداخل ایجاد کرده است.

هنگامی که پزشکان با استفاده از یک لوله کوچک، باتری را از معده فرد خارج کردند، ناهنجاری‌های ایجاد شده از بین رفت و او شش ساعت بعد مرخص شد.

بث دینین، متخصص قلب در کالیفرنیا در این باره می‌گوید: این قضیه عجیب است اما باید بررسی شود چرا که اگر مریض درباره خوردن باتری به پزشکان توضیح نداده بود ممکن بود یک عمل قلبی غیرضروری انجام شود.

متخصصان معتقدند که این اولین بار است که کشف شده است که یک باتری می‌تواند منجر به ایجاد ناهنجاری‌های شبه حمله قلبی در اسکن شود.

با این حال، بیشتر گزارش‌های باتری در خصوص کودکان است که موضوع خطرناکی است چرا که در مری کودک گیر کند و خطرات جدی برای سلامت کودک ایجاد کند و باید بلافاصله برای درآوردن آن به اورژانس مراجعه کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قورت دادن باتری قلمی مرد ۲۶ ساله حمله قلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!

در پی حمله یک مرد با سلاحی شبیه به شمشیر سامورایی به چندین نفر در شمال شرق لندن، یک پسر ۱۳ ساله جان خود را از دست داد.

به گزارش فرارو، این پسر در میان پنج نفری بود که به بیمارستان منتقل شدند، اما جان خود را از دست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مرد ۳۶ ساله ۲۲ دقیقه پس از فراخوان پلیس توسط پلیس دستگیر شد. هنوز از علت این حمله گزارشی منتشر نشده است. پلیس حوادث امروز را وحشتناک توصیف کرده و گفته که خانواده پسر در این زمان دشوار غیرقابل تصور حمایت می‌شوند.

پلیس گفت دو افسر پلیس در میان مجروحان این حمله هستند و جراحاتی متحمل شده اند که نیاز به جراحی دارد. سه نفر از مردم نیز به بیمارستان منتقل شدند که یکی از آن‌ها جان باخته است.

به گفته پلیس جراحات افسران شدید بوده است، اما جراحات دو نفر از مردم خطرناک نیست.

صادق خان شهردار لندن در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که افسران پلیس بیشتری طی روز‌های آینده در منطقه حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • حمله خرس به مرد ۶۰ ساله در مناطق عشایری دزفول
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • جلوگیری از حمله قلبی با خوردن عرق این گیاه
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء