Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@16:13:26 GMT

بهاره رهنما تهدید به قتل و اسید پاشی شد!

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۱۷۴۴

بهاره رهنما تهدید به قتل و اسید پاشی شد!

رویداد۲۴  در قسمت جدید این برنامه اینترنتی پای بهاره رهنما به حاشیه باز شد. در جدیدترین قسمت این برنامه بهاره رهنما در بخشی از صحبت‌هایش اینطور گفت:» ماشاءالله دختر‌های امروزی سرو وضعشون نیکول کیدمنه، طرز فکرشون لر».   این جمله بهاره رهنما واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و برای مخالفت با حرف این بازیگر سرشناس حتی در فضای مجازی هشتگ راه انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بهاره رهنما نیز به این موضوع واکنش نشان داد و با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اینطور نوشت:

«این هم از فیلم “ دختر لر” که من بخاطر قدیمی بودنش اشاره کردم بهش و هیچ ربطی به قومیت نداره! خیلی‌ها میگن چرا توضیح میدی، اما من توضیح میدم، چون مردم برام عزیزن و خودم هم به نوعی لر محسوب میشم با احترام به همه مردم خوب کشورم خصوصا هم قومی‌های لر که با لهجه زیباشون در شام ایرانی صحبت کردم این پست رو گذاشتم که این سو تفاهم برطرف شه که اصلا موضوع مقایسه یک فیلم خیلی قدیمی و فیلم‌های به روز با بازی بازیگران جدید بود، خداوند همیشه ناظر و شاهد ارادت من به اقوام خوب و نجیب ایرانی است و کسانی که با تهدید و فحاشی خودشون رو لر معرفی میکنن بی شک فاقد اصالت و فقط در صدد تفرقه پراکنی و حاشیه سازی هستند که البته این موارد تهدید از طریق وکیل محترم بنده در حال پیگیری است.»

پی نوشت: از طوفان‌ها و توطئه‌های سخت‌تر از این گذشتم، چون توکلم به خداوند است و اتکایم به مولایم علی.

حالا بهاره رهنما این بازیگر نام آشنای سینما، تئاتر و تلوزیون در گفت وگویی اختصاصی با خبرنگار رکنا جزئیات بیشتری از حاشیه‌ای که برای او پیش آمده گفته است.بیشتر بخوانید: جنجال قومیتیِ بهاره رهنما در شام ایرانی +فیلم جزئیات ماجرا زبان بهاره رهنما بهاره رهنما پس از حواشی که برای او به وجود آمد در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار رکنا ماجرا را اینطور بازگویی می‌کند: به هرحال کسی که وارد فضای مشهور شدن می‌شود و سال‌ها در این کار هست معمولا به این اتفاق‌ها و حمله‌ها عادت دارند.

او ادامه می‌دهد: همه از من می‌پرسند که چه طور این قدر محکم هستی واز این هجمه‌هایی که برعلیه این بازیگر زن به راه افتاده است خسته نمی‌شوی، با قاطعیت می‌گویم نه. بحث نیت آدم‌هاست که هم در اخلاقیت و هم در سنت، ادبیات و دین ما مهم ا ست.

بهاره رهنما می‌گوید: من واقعا نیت درستی نسبت به اجتماع و آدم‌ها دارم به همین خاطر همیشه خدا من را از تندباد‌های حواشی عبور می‌دهد. من واقعا وقت پرداختن به حواشی ندارم، من یا مادر بودم یا مشغول درس خواندن بودم و یا مشغول فعالیت و کار کردن.

وی اضافه کرد: بالاخره یک سری سایت‌ها و پیج‌ها به دنبال فرصت هستند تا از درست کردن حواشی برای دیگران پول دربیاورند و از آنجای که من آدم فعالی هستم این فرصت برای این افراد بیشتر دست پیدا می‌کند. درحال اجرای نمایش بودیم بهاره رهنما درباره جزئیات فیلم‌ی که از او در فضای مجازی پخش شده است اینطور می‌گوید: این فیلم که پخش شده برای قسمت اول شام ایرانی است و مهمانی آن شب درخانه ما بود. من یک مثال سینمایی دزم و خیلی‌ها اهل دیدن فیلم نیستند به همین خاطر سوء تفاهم پیش آمده است. فیلم دختر لر قدیمی‌ترین و اولین فیلم ناطق ایرانی است. من یک فیلم خیلی قدیمی را مثال زدم. من منظورم قدیمی‌ترین فیلم ایرانی بود به عنوان طرز فکر و جدیدترین فیلم‌های امروز که نیکول کیدمن و بازیگران روز بازی می‌کنند. منظورم تفاوت زمانی دو فیلم بود.

بهاره رهنما در ادامه می‌گوید: آن بخشی از فیلم را که استفاده کرده اند به هیچ عنوان ادبیات من نیست. اصل ماجرا این است که ما درحال اجرای یک نمایش بداهه بودیم و من داشتم نقش خواهرشوهر بدجنس را بازی می‌کردم. هرکسی که شام ایرانی را دیده است متوجه می‌شود که یک تیکه از بخش نمایشی ما را بریده و استفاده کرده اند.

وی در ادامه اضافه کرد: من خودم جزء قوم لر هستم. در استان مرکزی هم ترک زبانان عزیزهستند و هم لرزبانان غیور. من اصلا لر هم نباشم، من استاد دانشگاه هستم به همین خاطر هیچ وقت من برخلاف قومیت یا هیچ فردی صحبت نکرده ام.

وی افزود: خداراشکر من نه مشکل منکراتی دارم نه مشکل دیگری. سرم به زندگی خودم هست. نکته جالب اینجاست که در شام ایرانی برنده جایزه یک خانم لر هستند که دچار آسیب دیدگی سوختگی شدید شده‌اند. اصلا علت حضور من در شام ایرانی همین بود که جایزه را به این خانم عزیز اهدا کنیم، اتفاقا بسیاری از بزرگان قوم لر از این کار من قدردانی کردند.

بهاره رهنما گفت: من می‌خوام بگم اصالت همه جا حرف خودش را می‌زند. برخی از افراد بودند که به من، مادرم، مادرهمسرم و دختر ۲۰ ساله ام فحاشی کردند. حتی مرا تهدید به قتل و گروگانگیری کردند. این افراد اصالت ندارند، من سعی کردم این خانم عزیز امید به زندگی پیدا کند، اما چرا اینطرف قضیه هیچ وقت دیده نمی‌شود.

بهاره رهنما گفت: اگر به هردلیلی سوبرداشتی از اسم فیلم باعث شد به قومی بربخورد عذرخواهی می‌کنم. اما از این موضوع دل شکسته هستم که برخی از افراد خواستند بین من و اقوام ایرانی فاصله بیاندازند. شکایت کرده‌ام بهاره رهنما می‌گوید: درمیان کامنت‌هایی که برایم ارسال شده است دو مورد مرا تهدید به قتل و آدم ربایی کردند که از طریق وکیلم درحال پیگیری است. اما جوان‌ها باید بدانند که برخی از این تهدید‌ها و افعالی که استفاده می‌کنند حبس و زندانی شدن دارد. خوشبختانه پلیس فتا بسیار قوی است و در این موارد پیگیری بسیار خوبی دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه چندی پیش هم دو نفر از افرادی را که در فضای مجازی برای من مشکل ایجاد کرده بودند را توسط پلیس فتا شناسایی کردیم، اما من هر دو نفرشان را بخشیدم.

بهاره رهنما اضافه کرد: من از این فرصت استفاده می‌کنم و به دختر‌ها و خانم‌هایی که در فضای مجازی توسط برخی از افراد مورد تهدید قرار گرفته‌اند می‌گویم که به هیچ عنوان نترسید و حتما ماجرا با پلیس درمیان بگذارید. منبع: رکنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون بهاره رهنما شام ایرانی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه

فرهاد شریفی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه جزو قطب‌های تولید چغندرقند در کشور به شمار می‌رود، گفت : امسال برآورد می‌شود تولید چغندرقند در استان به یک میلیون تن برسد.

 وی افزود: در سال زراعی گذشته یک میلیون تن چغندرقند در استان کرمانشاه تولید شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه چغندرقند به دو شکل بهاره و پاییزه در استان کشت می‌شود، گفت: چغندرقند در شهرستان‌های سردسیر و معتدل استان به صورت بهاره و در شهرستان‌های گرمسیر به صورت پاییزه کشت می‌شود.

شریفی با بیان اینکه کشت بهاره چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه از اواخر اسفندماه شروع شده و تاکنون ادامه داشته، اضافه کرد: امسال در مجموع حدود ۱۲ هزار هکتار چغندرقند بهاره در استان کشت شده و پیش‌بینی می‌شود از این سطح بیش از ۸۰۰ هزار تن محصول تولید شود.

شریفی افزود: پاییز سال گذشته نیز ۳۶۰۰ هکتار از مزارع مناطق گرمسیر استان زیر کشت چغندرقند پاییزه رفته بود که پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۰۰ هزار تن چغندرقند هم از مزارع مناطق گرمسیر استان تولید شود.

وی با بیان اینکه برداشت چغندرقند پاییزه در استان از اواخر اردیبهشت شروع و تا پایان مرداد ادامه دارد، گفت: برداشت چغندرقند بهاره نیز از اواخر شهریور شروع و تا پایان آذر ماه ادامه دارد. 

شریفی در ادامه با بیان اینکه چغندرقند تولیدی در استان جزو محصولات با کیفیت در کشور بوده و از نظر عیار جزو محصولات با بازار پسندی بالا محسوب می‌شود، گفت: به دلیل آب‌بر بودن کشت چغندر قند، در پی سمت و سو دادن کشت چغندرقند به سمت کشت پاییزه به منظور استفاده از آب باران برای آبیاری آن هستیم.

وی اشاره‌ای هم به قیمت خرید تضمینی چغندرقند داشت و گفت: قیمت خرید تضمینی اعلام شده برای سال زراعی جاری برای چغندرقند بهاره به ازای هر کیلو با عیار ۱۶ درصد ۳۹ هزار و ۳۰۰ ریال اعلام شده و قیمت مصوب شده این محصول به ازای هر کیلوگرم چغندرقند پاییزه با عیار ۱۵ درصد ۳۸ هزار ریال اعلام شده است

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • این داروها عامل میگرن هستند
  • توصیه عجیب بهرام بیضایی به بهاره رهنما | ویدئو
  • ببینید | توصیه جالب و متفاوت بهرام بیضایی به بهاره رهنما
  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه
  • محققان هشدار دادند؛ افزایش خطر میگرن با مصرف داروهای سوزش معده
  • این سبزی ضد سرطانی متخصص تسکین عفونت های تنفسی
  • داروهای سوزش معده خطر میگرن را افزایش می دهند
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟