Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم- تحقیقات و فناوری، لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت- درمان و آموزش پزشکی، مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران  و سایر مسئولان بر سر مزار شهیدان مصطفی بزرگ نیا، مهدی شریعت رضوی و احمد قندچی در امامزاده عبدالله (ع) شهرری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش می افزاید: در این مراسم بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی فقط آئین اهدای گل و ادای احترام به مقام شامخ شهدای دانشجو برگزار شد.

به گزارش ایرنا، ۱۶ آذر در تقویم روز دانشجو نام گذاری شده است. در این روز در سال ۱۳۳۲ خورشیدی «مصطفی بزرگ‌نیا»، «احمد قندچی» و «مهدی شریعت‌رضوی» ۳ دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران در اعتراضات دانشجویان به دیدار رسمی «ریچارد نیکسون» معاون رئیس‌جمهوری وقت به دعوت پهلوی دوم، در حمله نیروهای گارد به دانشگاه به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.

سفر رسمی نیکسون، تنها سه ماه و نیم بعد از کودتای ۲۸ مرداد امریکا در ایران انجام شد.

برچسب‌ها شهرستان ری روز دانشجو دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری روز دانشجو دانشگاه شهرستان ری روز دانشجو دانشگاه اخبار کنکور روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا

دریافت 23 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بانوان شهرستان آستارا با اجتماع در مزار شهدای این شهرستان مسیر مزار شهدا تا حسینیه بازارچه ساحلی را با دادن شعارهایی در حوزه حجاب و عفاف و با پای پیاده پیموده و با اهدای گل به ماموران فراجا از آنان برای اجرای طرح نور تقدیر کردند.

کد خبر 6093669

دیگر خبرها

  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • ۱۷۰۰ دانشجو در آمریکا بازداشت شدند
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • مزار شهید آیت‌الله مطهری در قم گلباران شد
  • هجوم پلیس نیویورک به دانشگاه کلمبیا و بازداشت حدود ۳۰۰ دانشجو
  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • مجتهدی اهل تظاهر نبود و همیشه خودش را دانشجو می‌دانست
  • دیدار مردمی معاون قوه قضاییه در حرم عبدالعظیم(ع)
  • دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت