Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@09:03:39 GMT

کار حدادی تمام شده و به زودی برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۱۸۵۷

کار حدادی تمام شده و به زودی برمی‌گردد

هاشم صیامی می‌گوید کار احسان حدادی که برای انجام عمل جراحی خارپاشنه در آلمان به سر می‌برد، تمام شده و احتمال دارد هفته آینده به کشور برگردد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، احسان حدادی  از ۲۰ مهر ماه و بعد از مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون به آلمان رفت تا خارپاشنه خود را در این کشور عمل کند  و با اینکه عمل خود را اواسط آبان انجام داده اما هنوز به ایران برنگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صیامی، رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد عمل حدادی و زمان بازگشت او گفت: احسان علاوه بر خارپاشنه، استخوان‌های زائد آشیل خود را هم عمل کرده است و شرایط خوبی دارد. اکنون هم به پیگیری درمان و فیزیوتراپی نیاز دارد که در حال انجام است و به احتمال زیاد  هفته آینده به ایران برمی‌گردد.

 

او افزود: حدادی یک هفته زودتر از تاریخ عملش به آلمان رفت تا کارهایش را انجام دهد اما به دلیل شرایط کرونا جراحی عقب افتاد و پس از آن نیز باید روند فیزیوتراپی خود را دنبال می‌کرد، به همین دلیل اقامتش طولانی شد، وگرنه کارش تمام شده و برمی‌گردد.

 

صیامی در پاسخ به این سوال که چرا استخوان‌های زائد آشیل حدادی در بررسی پزشک‌های ایرانی مشخص نشد؟ گفت: در ایران گفته‌اند خارپاشنه دارد اما پزشک متخصص او در آلمان عمیق‌تر و مناسب‌تر معاینه کرده است. حس می‌کنم دکتر لازم دانسته مواردی که احتمال دارد در آینده مشکل‌ساز باشد را هم عمل کند.

 

او  افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی و کمیته تخصصی این فدراسیون تشخیص دادند که حدادی با توجه به شرایطش و اهمیت پاشنه و مچ پا در پرتاب دیسک در آلمان عمل کند. او سرمایه ماست و باید در چارچوب ضوابط اداری کمکش کنیم.

 

صیامی در مورد پرداخت هزینه‌های اقامت حدادی در آلمان گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی کمک کرده است و ما هم کمک می‌کنیم که به بهترین شکل ممکن کار درمانش با موفقیت تمام شود.

احسان حدادی دو و میدانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: احسان حدادی دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم

پیمان حدادی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بعد از  مراسم واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیوم بانک‌ها و پتروشیمی اظهار کرد:  باشگاه پرسپولیس از امروز به بعد باشگاه دولتی نیست و  قطعا این باشگاه خصوصی می‌تواند  در بحث درآمدزایی و اقتصادی نسبت به گذشته قدم‌های جدیدتری بردارد و شاید با بروکراسی کمتری برخوردار باشد. ما تا به امروز که باشگاه دولتی بودیم در  خیلی از مذاکرات اقتصادی دستمان بسته بود و یکسری  قوانین و مقرراتی مشمول شرکت‌های دولتی از جمله شرکت پرسپولیس بود که این‌ها کار‌های ما را زمان بر می‌کرد.  

او افزود: ۱۰ درصد نقدی را بانک‌ها روز گذشته واریز کردند. بحث اینکه نقدی و یا فروش سهام برای رد دیون باشد در مالکیت باشگاه اثر گذار نیست. پس چه بهتر که این بدهی برای رد دیون باشد.   این ۶ بانک به توافقاتی رسیدند  که هر کدام  از این بانک ها، اعضای هیئت مدیره را مشخص کنند. اگر آنها  پایه کار  باشند به طور حتم روز‌های خوبی برای باشگاه پرسپولیس شاهد خواهیم بود. باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار هست و تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام در سال ۱۴۰۰ به ۲ باشگاه دادند برابر بوده است.   اقساط وام‌ها و بدهی‌های  ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود و مشکلی در این باره نداریم. وام ۲/۵ میلیون دلار ما هم وام قرض الحسنه هست که ما تلاش می‌کنیم با همکاری سهامداران بانکی بتوانیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که آن ۳/۵ میلیون دلاری که در‌ ای اف سی  داریم ۲/۵ میلیون دلار را با بدهی که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.  

حدادی گفت: اگر قرار باشد تمدیدی با کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس صورت بگیرد هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه دارند انجام می‌دهند و تعهدات مالی چه به بازیکنان و چه به سایرین باید انجام شود و فقط نکته این است که ما تغییرات مدیریتی خواهیم داشت یا نه! من فکر می‌کنم با توجه به اینکه کمتر از ۲ ماه به پایان سال مالی  باشگاه و فصل فوتبالی وجود دارد، تغییر مدیریتی  بعد از این فصل رقم بخورد با توجه به حساسیتی که این روز‌ها  در رقابت‌ها وجود دارد به نظرم می‌تواند اثر بهتری داشته باشد.  

او درباره اینکه قرارداد اوسمار سرمربی پرسپولیس به کجا رسید، گفت: درویش با این مربی و مدیربرنامه اش صحبت کرده است و ان شا الله در روز‌های آینده نهایی می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • وزیر اسرائیلی: کل غزه را نابود کنید
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود