Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پس از انتشار کلیپ مبتذل که در تکیه تاریخی-مذهبی معاون الملک، واکنش‌های بسیار تندی از سوی مردم نسبت به دست اندرکاران آن در فضای مجازی صورت گرفت. از این رو سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز با صدور بیانیه‌ای نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داد که متن آن به شرح ذیل است:

وَ لَوْ لا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوامِعُ وَ بِیَعٌ وَ صَلَواتٌ وَ مَساجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیراً (حج ۴۰)

انقلاب اسلامی ایران با گذشت یک چله از عمر پر افتخار خود و بدون خیانت به آرمان‌هایش در حال ورود به دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی شده که یکی از برکات آن افزایش معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه است؛ چیزی که در جوامع دیگر از آن به عنوان حلقه مفقوده‌ی بحران اجتماعی عنوان می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر یکی از عوامل بقای انقلاب و نظام اسلامی و مهمترین مولفه قدرت آن باور عمومی نهادینه شده به ارزش‌های دینی اسلامی در جامعه ایران است.

انقلاب اسلامی نشأت گرفته از نهضت و قیام حسینی علیه السلام است؛ مردم ایران چند قرن در تکایا و حسینیه‌ها و مساجد به ‌عنوان کانون محبت و چشمه جوشان عشق به محمد و آل محمد (ص) است حضور داشته و ارادت خویش را نشان داده‌اند، در واقع سرمایه اجتماعی تکایا، حسینیه‌ها و هیات مذهبی سنگری است که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هیچ گاه نتوانسته در برابر حرکت رشد فرهنگ آن مقاومت کنند و نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته از جنگ تحمیلی گرفته تا فتنه ۸۸ این منبع تغییر ناپذیر و این دژ و حصن حصین ولایت علوی، انقلاب و نظام را از گردنه‌های سخت عبور داده است.

دشمنان ولایت از استکبار جهانی تا وهابیت وطنی در سایه غفلت مسئولان بی‌کفایت هر روزه بستر را برای نفوذ فرهنگی و به حاشیه کشاندن تمام نهادهای فرهنگ حسینی مردم علوی کرمانشاه را فراهم کرده‌‌اند، این در حالی است که کرمانشاه شاهراه عبور زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام در طول تاریخ بوده و تمام شیعیان شرق عالم اسلام برای ورود به صحن و سرای امام حسین (ع) و کربلای معلی از دروازه آن یعنی کرمانشاه عبور کرده و می‌کنند.

نهادهایی مانند تکایا که میراث فرهنگی مردم ولایتمدار کرمانشاه است در سایه شوم عدم هوشیاری متولیان فرهنگ عمومی استان متاسفانه تبدیل به محل شوهای مبتذل، قهوه خانه سرا و غیره تبدیل شده و سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه به عنوان متولی فرهنگ دینی استان:

اولاً: ضمن اخطار به آقایان مسئول در سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در معرفی افراد اشخاص یا شبکه‌های که به صورت سازمان یافته و هدفمند در پی تهاجم به فرهنگ دینی و مذهبی استان هستند از مراجع قضایی خواستار پیگیری جدی این مسئله بوده و همچنین از شورای شورای فرهنگ عمومی استان که به عنوان قرارگاه فرهنگ عمومی مردم شریف و متدین استان است، خواهان تدوین سازوکار و مکانیزم مشخص و مدون برای پیشگیری و برخورد با اقدامات وقیحانه و ساختارشکنانه از این دست هستیم. 

ثانیاً: از استاندار محترم استان، جناب آقای مهندس بازوند به عنوان عالی‌ترین مسئول دولتی استان خواهان ارائه توضیحات به مردم شریف و شهید پرور و متدین استان در صدا و سیما هستیم.

ثالثاً: از نمایندگان محترم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به عنوان وکلای مردم مومن و انقلابی استان خواهان پیگیری و برخورد با عاملان و آمران این هتک حرمت بی سابقه در بالاترین سطح از طریق مراجع قضایی هستیم.

رابعاً: از مردم غیور و شجاع مومن و شهید پرور و مسئولان هیات مذهبی، حسینیه‌ها، تکایا، روحانیون و مبلغین و مداحان عزیز اهل بیت، جامعه قرآنی و قاریان استان کرمانشاه خواستار حفظ آرامش و پیگیری از طریق مراجع ذی صلاح تا حصول نتیجه و برخورد با عاملان و آمران این هتک حرمت بوده تا دیگر شاهد انجام چنین اقدامات مبتذل و وقیحانه‌ای در کرمانشاه نباشیم.

العاقبه اللمتقین

سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

انتهای پیام/ح

 

منبع: فارس

کلیدواژه: امام حسین سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی تبلیغات تبلیغات اسلامی بیانیه خبرگزاری فارس تکیه معاون الملک کرمانشاه توهین تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۳ پایان می یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229173 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند